Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Er det så mye bedre? Er det forskjell på Oslo og andre storbyer? For meg er det forskjell. Jeg kjenner ikke til Oslo, men etter å ha lest her inne er Oslo bare asfalt. Etter å ha lest avisene er boligprisene i Oslo høyere enn andre steder. Jeg tror nok ikke jeg kunne hatt råd til rekkehus i Oslo. I Oslo kan man ikke gå alene hjem fra byen om natten, det kan jeg i min hjemby. Anonymous poster hash: 32e79...7bd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Jeg bor i Trondheim, og skal bli værende her. Veldig kompakt sentrum, slik at du kan bo utrolig sentralt og fremdeles ikke bo i asfaltjungel (Singsaker, Lerkendal, Berg, Øya, Ila, Nardo). Eller litt utfor byen, men nært sentra i utkantene - Kroppanmarka, Sjetnmarka, Lade, Ranheim. Vil du enda lengre ut er det fint på Heimdal og i Malvik, vil du bo "på landet" kan du bo på Melhus og utover mot Orkanger. Klart, det er områder her og som har sine utfordringer, men på langt nær samme måte som områder i Oslo. Bergen har jeg ikke så mye erfaring med, men har inntrykk av at avstandene er større enn i Trondheim. Det er det jeg liker med Trondheim; byen er stor men samtidig kompakt. Og jeg liker folkesjela her oppe, fine folk med godt humør. Ikke så selvhøytidelige som NOEN (må bare presisere det, før resten av DIB-tar meg ) i Oslo kan være. Men, trøndere kan jo være litt spesielle, så krever at du tåler typen Eneste jeg savner er litt mer "høykultur" av typen dans, musikk er det mye av. Men det er omtrent det eneste og Anonymous poster hash: 1e203...ca5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Trondheim vet jeg ikke. Men Bergen er vel kjent for sin natur og alle fjellene som er rundt byen. Anonymous poster hash: 4b2eb...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå