Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hvis du hadde bursdag noen dager før/etter barnet ditt, hadde det vært slemt å slå sammen feiringene? Jeg vet at jeg hadde brydd meg, var litt sær, ville ha hatt bursdagen min for meg selv. Anonymous poster hash: 7c257...945
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Overhode ikke. Tror de ville syntes det bare var stas. Anonymous poster hash: 43aa3...06c
Pengetreet Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Jeg og datteren min gjorde det, hele familien kom og vi koste oss alle mann. Hun fikk selvfølgelig eget barnebursdag i tillegg. En egen bursdag bare for meg har jeg ikke behov for.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Nei, overhodet ikke. Her er barna vant til å slå sammen litt feiringer og synes det er bare gøy. Barnet ditt får vel sitt eget barneselskap, da må det være greit å ha felles familieselskap uansett hvor sær man er. De to eldste barna her har klassekamerater med bursdag omtrent samtidig og har hatt kjempegøy av å feire barneselskap sammen også. De planlegger og koser seg, ønsker selv å sla sammen feiringen. Med tre bursdager i samme måned slår vi også sammen familieselskap. Anonymous poster hash: e20e8...948
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Hi her. Tenkte liksom at det blir for dumt at jeg har en egen feiring til meg, noen dager etterpå... Og så ville jeg ikke slå sammen i år (ettårsdagen til ungen ville at det skulle feires alene). Anonymous poster hash: 7c257...945
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Men da kan vi kanskje gjøre det i fremtiden får se, bursdag er ikke SÅ viktig for meg. Får spørre ungen etterhvert. Anonymous poster hash: 7c257...945
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Min femåring ville nok helst ha bursdagen for seg selv.. han synes det er stas å bli feiret. Jeg ville nok droppet egen feiring.. Anonymous poster hash: 8c8c4...9c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har bursdag samme dag som min mor og søster. Har aldri vært et problem for meg med å feire familiebursdag sammen (har alltid sunget "Gratulerer for oss som fyller vårt år" :-) ) Anonymous poster hash: e74d5...042
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor skal ungen spørres om det? Om dere fra hun er liten feirer sammen fordi dere har bursdag nesten samtidig vil dette bli en helt naturlig måte å gjøre det på for henne og hun vil aldri reagere på det.. Istedenfor å si "Dette er bare din helt spesielle dag og du trenger ikke feire den sammen med mamma" så går det an å si "Så heldige vi er som har bursdag nesten samtidig, da kan vi feire og kose oss sammen". Det er du som former ungen din vet du, å det å finne glede i å dele er ingen dum egenskap å lære bort ;-) Anonymous poster hash: e20e8...948
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Gubben og eldste her har bursdag med 2 uker imellom.. Vi har alltid feiret de sammen. Anonymous poster hash: ba672...f23
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 Hvorfor skal ungen spørres om det? Om dere fra hun er liten feirer sammen fordi dere har bursdag nesten samtidig vil dette bli en helt naturlig måte å gjøre det på for henne og hun vil aldri reagere på det.. Istedenfor å si "Dette er bare din helt spesielle dag og du trenger ikke feire den sammen med mamma" så går det an å si "Så heldige vi er som har bursdag nesten samtidig, da kan vi feire og kose oss sammen". Det er du som former ungen din vet du, å det å finne glede i å dele er ingen dum egenskap å lære bort ;-)Anonymous poster hash: e20e8...948 Nei, det er sant, det egen barnebursdag får hun jo hatt uansett etterhvert. Anonymous poster hash: 7c257...945
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Her er det 2 år mellom ungene og de fyller år i løpet av samme uka. Nå er eldste 13, og de har aldri stilt spørsmål om at de har familiebursdag sammen. De har selvsagt hvert sitt barneselskap. Dette året feiret vi 1 måned før tiden pga mange i familien skulle på ulike reiser. På selve bursdagen til barna får de kake med lys, gaver, ballonger og bursdagssang på sengen! Bursdagsbarnet får velge middag og dessert! :-) Anonymous poster hash: 82107...d40
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 Meg, min mann og min svoger har kuttet ut våre bursdager for å heller feire ungene. Gaver gir vi hverandre i selskap, men pakkes ikke opp. I min og min manns familie så har vi to mnd på vinteren der nesten alle har bursdag, så for å slippe å dra i bursdag annenhver dag har vi voksne kuttet ut. Vi koser oss med familien i huset på dagen med kake og god mat,men selskap har vi ikke. Den ene mnd har vi 8 bursdager på en mnd, og alle er slik at vi egentlig hadde vært i selskap til hverandre. Vi syns det holder med de tre selskapene for ungene. Mi ene datter har bursdag samme dag som oldemor, det ene året farmor maste veldig om hvor rart det var å feire oldemor og hun samtidig syns hun det var rart. Men ellers har hun ikke brydd seg. Anonymous poster hash: 34f1f...fa1
Modesty Blaise. Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har bursdag dagen etter bestefar. Vi hadde alltid familieselskap sammen når jeg var mindre. For meg var det bare naturlig, og sånn det var. Og når jeg ser det i etterkant, helt genialt av mamma. Det var alltid hos besteforeldrene mine, så hun minimerte jo stresset med bursdag, bestemor fikset jo alt
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Jeg har bursdag noen dager etter min eldste og vi har alltid feiret familiselskapet sammen. Barnselskapet har vi hatt noen uker etterpå siden vi har bursdag midt i sommerferien. Har aldri fått noen klager på dette, hun syns det er flott at vi kan feire sammen
petite fleur Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Mannen min, minstegutt og jeg har bursdag alle tre i løpet av 14 dager, vi feirer sammen i trippelbursdag. Vi har så stor familie og mange venner at vi likevel må feire trippelbursdag to ganger, så hvis vi skulle feiret hver for oss ville det blitt 6 bursdager på 2 uker - folk ville blitt drittlei Når poden blir skolegutt skal han selvsagt få sitt eget selskap.
Kokken 81 Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Jeg mener at barn skal få ha bursdagen sin i fred. det betyr jo så himmla mye for de ♥ Er jo et av årets høydepunkt i et barns liv ♥
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Jeg mener at barn skal få ha bursdagen sin i fred. det betyr jo så himmla mye for de ♥ Er jo et av årets høydepunkt i et barns liv ♥ Hva med de barna som er fornøyde med å dele bursdagsfeiring for mor/far? ...Uansett får de ha bursdagen i fred, det er snakk om bursdagsfeiringen, "voksenbursdagen". Anonymous poster hash: 7c257...945
Kokken 81 Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 Er 5 dager mellom min og min datters bursdag. Hun vil ihvertfall ikke dele den med meg. Men Hei! Alle er da forskjellige Sa min mening og min ærfaring jeg.. Er sikkert nok av de som ikke bryr seg om slikt. Men dattera mi vil ha den ene dagen for seg selv
Kokken 81 Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 Når jeg har bursdag går vi gjerne ut å tar en matbit. Det vil ikke hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå