Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Våknet opp med store smerter i nakken lørdagsmorgen. Utover dagen merker jeg at det er vanskelig å svelge og medfører store smerter det også... Er det er vanlig betennelse? Nettopp fått en kronisk revmatisk diagnose, et det sammenheng med det? Syns det var så skummelt å nesten ikke få svelge... Kjennes ut som om noe er i veien.. Anonymous poster hash: 40e54...006
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Da ringer du legevakta... Vi er ikke leger og kan ikke svare på det. Anonymous poster hash: 275ee...3f0
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Du har fått et godt råd. Ring legevakten!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Sånn på generell basis tror jeg det er best å ta opp akutte medisinske problemstillinger med lege/legevakt. Er selv helsepersonell, men har overhodet ikke lyst til å komme med råd og forslag til diagnoser basert på et innlegg her. En bør heller ikke ta alle svarene her for god fisk, ihvertfall ikke når det gjelder egen eller barns helse. Anonymous poster hash: 8d2e2...6bb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Åh... Legevakten falt meg ikke inn en gang... Hadde tenkt å ringe lege i morgen, men hadde vert ok å få høre andres erfaringer først! Anonymous poster hash: 40e54...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå