Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen tidlig går jeg på stranda.

Jeg kommer til å ha på meg bikini så flesk og strekkmerker vil være synlige.

jeg kommer til å sprade rundt uansett og kose meg noe fryktelig.

Dersom jeg smiler og ler lover jeg at jeg ikke er ute etter mannen din.

dersom dette er støtende for deg foreslår jeg at du ser en annen vei.

sommer er herlig ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Er flesk og strekkmerker også galt, nå plutselig!?!?

Skrevet

Er flesk og strekkmerker også galt, nå plutselig!?!?

ikke i mine øyne, men har jo vært heftige diskusjoner her inne om hvor kvalmt det er å se på, så jeg tenkte at en advarsel var på sin plass ;-)

Lyseblå er jeg og, og når jeg tenker etter så glemte jeg å barbere leggene i kveld... for et syn det blir!

Skrevet

Jeg slenger meg på! 
Kommer til å ta med meg hengemagen min og alle strekkmerkene og legge meg rett ut på solsenga og snorke høylytt! Hver tredje time kommer jeg til å karre meg opp og bort i skyggen og uten antydning til blygsel slenge ut den melkesprengte puppen min og amme min en måned gamle sønn. Alle naboer er herved advart. 

Forresten..Jeg trur jeg hadde blitt lettere overraska hvis noen av naboene hang her på forumet og fikk med seg advarselen da eneste nabo er ei 86 år gammel dame. Ellers er jeg isolert fra omverden ;)

Skrevet

Jeg slenger meg på! 

Kommer til å ta med meg hengemagen min og alle strekkmerkene og legge meg rett ut på solsenga og snorke høylytt! Hver tredje time kommer jeg til å karre meg opp og bort i skyggen og uten antydning til blygsel slenge ut den melkesprengte puppen min og amme min en måned gamle sønn. Alle naboer er herved advart. 

Forresten..Jeg trur jeg hadde blitt lettere overraska hvis noen av naboene hang her på forumet og fikk med seg advarselen da eneste nabo er ei 86 år gammel dame. Ellers er jeg isolert fra omverden ;)

ey! aldri godt å vite hva Google image får med seg!!!!! satelitter og sånn...

snart klar nå, må bare pakke sekken og smøre flesket. solstolen er i bilen og jeg er klar for steiking!

Skrevet

Hi five*** Kos deg på stranda! :D

Skrevet

Kanskje vi sees:)

Jeg stiller med cellulitter, strekkmerker og heng. Noe for enhver smak der altså:)

Anonymous poster hash: 2e702...b22

Skrevet

You go girl!

Jeg lurer forøvrig på om jeg må melde til spanske myndigheter at jeg er på vei dit om noen uker? Så de ikke finner på å fange meg mens jeg ligger på stranden og pælmer meg til havs i den tro at jeg er en strandet hvit hval!

Trenger de et forvarsel?

Anonymous poster hash: 4908f...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...