Gå til innhold

Loppemarked i Trondheim i morgen! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen av dere her liker loppemarked og tilfeldigvis bor i Trondheim og omegn, så stikk gjerne innom Kenpo Lex San Pai i Asbjørnsens gate 3 i morgen :) Vi har massevis av flotte lopper, loddsalg med mulighet til å vinne en kolonialkurv, salg av kaffe, vaffel, pølse og brus. Er dere interessert i vår kampsport og vil høre mer om den, så spør oss gjerne så slår vi av en prat. Vi gleder oss til å se DEG der :) 



Anonymous poster hash: 585c1...ba3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 585c1...ba3

post-42-0-20809700-1401573647_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...