Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Om noen av dere her liker loppemarked og tilfeldigvis bor i Trondheim og omegn, så stikk gjerne innom Kenpo Lex San Pai i Asbjørnsens gate 3 i morgen Vi har massevis av flotte lopper, loddsalg med mulighet til å vinne en kolonialkurv, salg av kaffe, vaffel, pølse og brus. Er dere interessert i vår kampsport og vil høre mer om den, så spør oss gjerne så slår vi av en prat. Vi gleder oss til å se DEG der Anonymous poster hash: 585c1...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå