Gå til innhold

Om babyer som snur seg med hodet ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Er det for tidlig i uke 30?

2. Hvis ikke, kan det være et tegn på at fødsel blir før tiden?

3. Går det an å kjenne selv om de snur seg eller har snudd seg?

4. Har kjent en rar grafsing helt nede (litt over symfysen) og en stikkende følelse i livmortappen (eller deromkring). Normalt?

Anonymous poster hash: e0424...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke for tidlig :) Begge mine barn snudde/festet seg leenge før fødselen. Du vil merke det når det sparkes øverst i magen hele tiden, som at beina aldri flyttes på :P Mitt andre barn hadde beina vendt mot høyresiden hele tiden, kjentes mange ganger ut som at hun skulle trø de opp i ribbeina mine :P Veldig ubehagelig!

Anonymous poster hash: f11e7...0cd

Skrevet

Og ja, når hun styrte veldig i magen så fikk jeg en litt ekkel følelse der hun lå med hodet. Akkurat som om noen grafset i meg innvendig. Så vil tro at det er normalt :) Men er du usikker så ring fødeavdelingen og snakk med dem :)

Anonymous poster hash: f11e7...0cd

Skrevet

Takk for svar! :)

Anonymous poster hash: e0424...7fe

Skrevet

Jeg er ved termin. Og min har snudd seg 5 ganger siden uke 35. Nå vet jegikke lenger hbordan hun ligger. Siste kontroll satt hun godt nedi bekkenet. Men i går var det et fela styr uten like. Så hun kan ha snudd seg igjen. Skal på ul onsdag for avklaring.. De kan snu seg frem og tilbake lenge. Hun lå 1 uke i tverrleie og. Skikkelig ubehagelig. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...