Gå til innhold

Det å fortelle om ny kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann og det har vært full klaff siden 15 mai. Helt over alle forventninger :).

Kun to venninner som vet om dette foreløpig og min søster. Jeg har vært singel med noen småseriøse forhold innimellom, men aldri noe som jeg har annonsert som et forhold til mine venner og familie. 

Nå føler jeg for å gjøre dette men jeg vet ikke helt hvordan. Dvs...jeg har lyst til å skifte FB-statusen min til "i et forhold med" og så nanvgi personen. Så får jeg liksom fortalt det til alle på en gang, og ikke én og én. Enklere for meg, og så får folk sett dette på en relativ grei måte. 

Så tenker jeg....er det riktig av meg og fortelle dette på denne måten. Tenker mest på mine foreldre, som helt sikkert blir glad på mine vegne. Men er det riktigere å fortelle dem dette over telefon/skype (vi bor langt unna hverandre)? Jeg synes at Facebook burde være greit, men hva synes dere?

Hva med eks'en (tre år siden nå, han fikk seg dame raskt etter vårt brudd). Jeg har liten lyst til å drive å seriøst fortelle han at jeg har truffet en ny....det er så lenge siden vårt brudd at jeg føler at om han får vite dette gjennom FB så er det helt greit.

Hva syns dere??

Anonymous poster hash: 44c75...991
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg syns nær familie kan få nyhetene pr tlf eller hvertfall en sms. En kjapp sms til eks også,om dere har barn sammen.

For resten er fb helt greit. Men du og kjæresten bør jo være enige om offentliggjøring. Hvis ikke endrer du bare til i et forhold ,uten å legge til navnet.

Gratulerer! ;)

Skrevet

Fortell det til de nærmeste på sms eller tlf? Og hvis du har barn med eksen,så kan du kanskje ofre for tlfsamtale, hvis ikke dere har barn, hvorfor informere?

Må jo si at 15.mai er svært kort tid siden, og du sier at du har hatt noen seriøse, men korte forhold tidligere? Du skjønner at det er motsigelse? Under uker er absolutt ikke lang tid, og jeg ville gitt alt lenger tid. Alt dreier seg ikke om Facebook..

Anonymous poster hash: 38070...f2d

Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Det er ikke jeg som har lyst til å si det på FB...det er han. For meg er det mindre viktig...men han ser annerledes på det. 

Jeg vet at det er VELDIG kort tid....men det er rart, det føles som om det har vært i flere måneder. Det er helt spesielt, og er en av grunnene til at jeg ikke annonserer det ennå. Men samtidig så føles det riktig med han....helt spesielt og annerledes en alt annet jeg har vært borti. Mulig jeg tar feil...men det får så være. Dette er mannen med stor M enn så lenge. 

Skrevet

Gratulerer :-)

Tusen takk. Hilsen HI (som svever)

Skrevet

Gratulerer

Kjør på!

Anonymous poster hash: 7b1e2...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...