Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Har i dag tatt barten. Over ti år siden sist. Den er veldig lys, men fyldig og fin. Skimrer godt i sola. En riktig kvalitetsbart vil jeg si. Første gang samboer ser meg barteløs. Det var vel kanskje på tide.
sug lut Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Da er det vel på sin plass med en gratulasjon. Hvordan tok du den? Og hvordan tok samboer det?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Varmvoks fra Veet. Kjøpte en sånn ny sak på tilbud. Voks i ene enden og krem i andre...Bruker å vokse bryna, har ikke armer til å plukke ett og ett hår med pinsett. Og så ble jeg bare litt inspirert...vokset overleppa en gang i...oh...tenårene var det ja...Da er det vel nærmere 15 år siden sist når jeg tenker meg om. Ja da var det pinadø på sin plass! Samboer oppdaget det ganske kjapt faktisk, siden jeg sto i sollys og ga et lite hint...tolker det som at det ikke var så dum en idé
Iiiiik Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Høres vondt ut! Ikke å være barteløs, men å bli det.
Musemorbr / Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Gratulere med god avgjørelse. Jeg husker min fars eks som hvitbleiket sin. Det var skikkelig shiny og langt, og veldig fremtredende i sola.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Neida, det var ikke så vondt, av en eller annen grunn synes jeg voksing går greit, mens plaster er det verste i verden. Hater det! Min var kanskje ikke så lang, og jeg håper den ikke syntes så godt, selv om samboer har ertet meg noen ganger for den. Jaja, nå er den i alle fall borte en ukes tid kanskje?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Bra jobba! Dårlig med bart her, en ser ikke bort fra at jeg en gang i femtiden må ta skjegget.
sug lut Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Min var kanskje ikke så lang, og jeg håper den ikke syntes så godt, selv om samboer har ertet meg noen ganger for den. Jaja, nå er den i alle fall borte en ukes tid kanskje? Det var mitt neste spm, må du ikke da gjøre det hele tiden? og må den ikke vokse ut til ubehagelige lengder (type stikkete) før du kan gjøre det igjen?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 Jo...faen...Det er jo derfor jeg ikke har gjort det siden sist, syntes den ble styggstor forrige gang...Har alltid tenkt at neste gang jeg skulle gjøre noe med den, skulle det være med laser. Men så er jeg både distré og impulsiv, så da får jeg leve et liv som vokser da, for laser har jeg ikke råd til...
Giss Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Har aldri vokset (tør ikke) - men var veldig nære på å tvangsnappe (x-) mannen da han etter et par års ekteskap ser på meg en kveld å sier med en handbevegelse mot ansiktet mitt: "Min mamma brukte alltid å nappe barten sin. Hvorfor gjør ikke du det?"
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Gratulerer! Jeg tar en skål for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå