Gå til innhold

Er jeg smålig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En i svigerfamilien har ødelagt noe som er mitt, verdi 1000,-

Vedkommende kjøpte tilbake men ikke samme utseende og merke å halve prisen.

 

Jeg byttet det inn i tilsvarende av det jeg hadde og måtte selvfølgelig betale halve selv.

 

Er jeg smålig?

 

 

 

Anonymous poster hash: bd161...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det er svigerfamilien din. De bør jo erstatte det de har ødelagt med en eksakt ny vare, og ikke en kopi er min første tanke, men det spørs jo litt på hva det er som er blitt ødelagt :)



Anonymous poster hash: a4b4c...6ea
Skrevet

Uhell kan jo skje den beste..jeg veit selv at jeg er så konfliktsky at jeg sikkert hadde sagt at det går bra og det trengs ikke erstattes, men hadde satt pris på innsatsen. Kjenner at det kanskje kommer litt anså hva det er snakk om?

Skrevet

Et kjøkkenredskap. Jeg hadde spart for å ta meg råd til å kjøpe et så dyrt et, det var akkurat dette jeg ville ha. Da ble jeg litt skuffet når jeg ikke fikk tilsvarende. Har ikke tenkt å si noe. H*n merker det sikkert selv neste gang vi får besøk av de.

 

Anonymous poster hash: bd161...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...