Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 En i svigerfamilien har ødelagt noe som er mitt, verdi 1000,- Vedkommende kjøpte tilbake men ikke samme utseende og merke å halve prisen. Jeg byttet det inn i tilsvarende av det jeg hadde og måtte selvfølgelig betale halve selv. Er jeg smålig? Anonymous poster hash: bd161...9dd
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Nei, men det er svigerfamilien din. De bør jo erstatte det de har ødelagt med en eksakt ny vare, og ikke en kopi er min første tanke, men det spørs jo litt på hva det er som er blitt ødelagt Anonymous poster hash: a4b4c...6ea
catchbaby Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Uhell kan jo skje den beste..jeg veit selv at jeg er så konfliktsky at jeg sikkert hadde sagt at det går bra og det trengs ikke erstattes, men hadde satt pris på innsatsen. Kjenner at det kanskje kommer litt anså hva det er snakk om?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Et kjøkkenredskap. Jeg hadde spart for å ta meg råd til å kjøpe et så dyrt et, det var akkurat dette jeg ville ha. Da ble jeg litt skuffet når jeg ikke fikk tilsvarende. Har ikke tenkt å si noe. H*n merker det sikkert selv neste gang vi får besøk av de. Anonymous poster hash: bd161...9dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå