Gå til innhold

Hadde dere blitt sinte for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kompis har vært bestevenner i 19 år. Han har vært forlovet en stund nå og sa at jeg såklart skulle være forlover. Dette har han sagt i 2 mnd og jeg har gledet meg til å være forlover. Nå offentliggjorde de forlovelsen for 3 uker siden og jeg fikk plutselig beskjed om at han ikke vet hvem som skal være forlover, siden det er så mange som vil... 

Hadde dere blitt sinte/skuffet for noe sånt? Jeg kjenner jeg er litt såret....

Anonymous poster hash: c6bc6...86d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sint, men veldig skuffet og såret.

Anonymous poster hash: 25040...29b
Gjest Pusikatt
Skrevet

Ville nok blitt litt såret ja. Men kanskje hans forlovede har hatt en finger med i spillet her? Hvis jeg skulle giftet meg med samboeren, hadde jeg nok ikke likt at han hadde kvinnelig forlover. Hvis du er kvinne da???

Skrevet

Hadde nok blitt sint,men skuffet... 

Anonymous poster hash: 31219...14f
Skrevet

Jeg hadde sikkert blitt litt trist, men jeg vil anbefale deg å snakke med vennen din om det! Her ble nemlig et vennskap ødelagt da ei god venninne tok det som en selvfølge å bli valgt som fadder og aldri tok det opp med meg men snakket stygt om meg til alle andre i stedet. Dumt om det skal være sur og bitter stemning for en ting som i din venns hode kanskje er helt trivielt. Ordne opp med en gang og gled deg over vennens bryllup om du blir forlover eller ikke :)

Anonymous poster hash: dcde8...39e
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt såret om jeg hadde gledet meg til det og det var sagt at jeg skulle være det tidligere. Men det hadde ikke skjedd at jeg gledet meg til å være forlover. Hadde blitt veldig lettet om jeg slapp.

Skrevet

Tenker samboeren har en finger med i spillet her ;) men hadde blitt skuffet ja.

Anonymous poster hash: def9f...41f

Skrevet

Jeg hadde blitt litt skuffet, og samtidig veldig lettet. Det kommer jo veldig an på dette paret da, om det passer seg at mannen har en kvinnelig forlover, hvis du er det, da.

Men det er jo så mye jobb, så mange oppgaver, og jeg hadde følt meg utilpass som forlover. Men som sagt, en ære å bli spurt, eller tenkt på, men akk, jeg håper jeg aldri blir det....

Tror du bør ta det opp med kompisen din litt forsiktig, og ha det i tankene at dette er en vanskelig beslutning for han også. Jeg tror derfor ikke du skal bli personlig fornærmet.

Anonymous poster hash: f7a57...da3
Skrevet

Nei, hadde skjønt det fra hans side.

Anonymous poster hash: 670da...4ed
Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt skuffa og lei meg, men jeg ville respektert valget hans uansett. Det er jo hans dag og han som bestemmer. 

Anonymous poster hash: fe993...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...