Gå til innhold

Hva er et kjedelig liv for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lever du livet ditt til det fulle?

Et kjedelig liv for meg er det standard A4 livet. Hvor mor får i capribukser fra tidlig 2000 tallet med kort oppstykket hår, en plan klokke på venstre håndledd, aldri impulsiv, og ser heller at hekken burde blitt klippet enn at Roma burde besøkes. Hvor far har litt ølmage, sorte skinntresko, ligger til hvile etter middagen, ikke liker å reise, trives best i vogna eller i kjente omgivelser.

Mor jobber deltid på kommunehuset og far i anleggsbransjen.

Dette er karakteristikker jeg har sett mye av og hver gang eksemplene dukker opp så tenker jeg det samme, er _det_ livet??

Heldigvis er vi forskjellig og mangfoldet styrker oss.

Helt uformelt, hva er et kjedelig liv for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kjedelig liv må være å ha mange fordommer og tro at ens egne valg er de eneste riktige.

Anonymous poster hash: e0524...92a

Skrevet

For meg, ville det vært kjedelig å fokusert mer på jobb enn på familie. For meg ville det vært kjedelig å synes at materielle ting var det viktige i livet. Og, det ville vært kjedelig å gjøre ting som ANDRE vil jeg skal gjøre, isteden for å gjøre det jeg selv vil. 

Anonymous poster hash: 15a86...3b4
Skrevet

Det viktigste er å leve eget liv. Ikke tenke så mye på at andre lever kjedelige liv.

Synes synd på de som er mer opptatt av hvordan andre lever en å leve selv.

Anonymous poster hash: 4a719...ea9

Skrevet

Hvorvidt man eier et par capribukser eller ikke sier ingenting om en har et kjedelig liv. Et kjedelig liv for meg er å gjøre det samme hver dag. Hvis jeg har gjort den samme rutinen et par uker - og da mener jeg jobb - hjem - middag - barnetv - legge ungene - sofatjeneste - sove, da merker jeg at jeg får helt mark og må finne på et eller annet. Som regel går det over etter en fellesmiddag med venner, et kinobesøk og en liten fest med venninnene mine, så holder jeg ut et par uker til.

Anonymous poster hash: 99b2c...814
Skrevet

Et kjedelig liv for meg måtte vært om ingen trengte meg :klemmer:

Anonymous poster hash: 8e2b7...551
Skrevet

Et kjedelig liv for meg er de som stresser rundt og skal rekke alt på kortest mulig tid. De som måååå ut på vift hver dag, da en hel dag hjemme/ hagen gir dem mark.

Et kjedelig miv for meg er de som ikke klarer å nyte livet sammen med familien sin.

Et kjedelig liv for meg er karrierejegere.

Min drøm er å kunne ha en A4 jobb, gjerne i 60% stilling og eller kunne nyte livet med familien min. ( gjerne reise litt, men gjerne på charterturer, og da med familien min)

Så et kjedelig liv for meg er nok litt slik det Hi higer etter ;)

Men så har jeg også fått gjort ifra meg alt fullgass og full fres liv, og karierejag før jeg begynnte med barneproduksjon.

(Jeg har høyere utdanning)

Nå vil jeg nyte livet og tiden med familien min. Gjerne følge med på busker og blomster i hagen enn å traske i Roma :)

Bra vi er forskjellige da Hi ;)

Anonymous poster hash: 63af2...fb2

Skrevet

Tja.... JEG har et litt kjedelig liv.... :P

Jobb, skole, hus, barn, mann. Valser rundt i den samme byen og gjør stort sett mye av det samme hver dag... vasker klær, rydder, lager mat osv....

Har så lyst til å bare dra vekk med familien og gjøre noe annet. Ta perm et år og oppleve litt i verden.

Anonymous poster hash: 224f0...467
Skrevet

Et kjedelig liv er for meg et liv hvor man kjeder seg. Enkelt og greit. Eller hvis man har bomma stygt på valget av livsledsager og vedkommende stikker kjepper i hjula for deg på de tingene du ønsker å gjøre.

Hvis folk trives med capribukser og tilbringer ettermiddagen på sofaen med skinntresko så håper jeg det er fordi de ønsker å leve livet sitt slik.

For meg hadde et liv uten jobb og trening vært dritkjedelig. Jeg tror også jeg hadde kjeda livet av meg om hele uken skulle vært lagt opp etter andres premisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...