Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hei! Jeg er til vanlig heldig som sjeldent er plaget med menssmerter ol. Jeg har hatt episoder tidligere hvor jeg har vært litt hoven/øm i underlivet og hatt tendensen til hodepine samt litt ekstra trøtt. Men jeg har aldri kjent det slik som nå ! I dag dukket tante rød opp, og kjente meg i fin form hele dagen før det plutselig nesten bare sa pang. Vondt i hode og i brystkassen, verker som h... i bein og rygg, armer og ellers sånn diffuset rundt om i kroppen. Det gjør vondt! Kjennes ut som jeg springer maraton med 40 i feber! Er dette vanlig? Kjenner jo faktisk INGENTING i magen og det har jeg gjort alle andre ganger jeg har hatt sneven av tanterød sin illske. Er dette vanlig eller brygger jeg på en kraftig influensa kanskje? Hi Anonymous poster hash: aa475...fc3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Ingen som har vært borti lignende...? Er det ingen som har det slik regelmessig en gang? hi Anonymous poster hash: aa475...fc3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har veldig sterke menssmerter, men det du beskrive høres for meg ut som om du holder på å bli syk. Anonymous poster hash: 44ccf...021
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har slitt mye med menssmerter, men det du beskriver høres mer ut som starten på influensa. Ikke uvanlig at det føles kastet på deg heller. Vent noen timer og se om du får feber. God bedring. Anonymous poster hash: 19228...b82
Tarssan Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Må si meg enig med nr 3 her, høres ut som om du holder på å bli influensa syk..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Huff og huff... Kunne i såfall ikke kommet på et værre tidspunkt ! Har eksamen om 2 dager og skal ut å reise med fly om 1 uke. Skrekken er jo å sitte der potte tett med vondt i 12 timer Har ikke råd til avbestille heller... Familietur og alt Men får bare ta det som det kommer å håpe det går over til den tid *evig optimist* Som dere skjønner så er jeg så sjeldent syk at jeg husker ikke hvordan det føles en gang.. Så får vel bare si meg heldig i så måte Takk for tilbakemelding.. Kan iaf utelukke tante rød høres det ut som hi Anonymous poster hash: aa475...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå