Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 I dag har jeg vært så utrolig sliten. Jeg er ikke så glad i sterk sol for da blir jeg ennå mer sliten. Jeg har ikke orker å være ute. Bare en tur på butikken. Har gitt 2-åringen minste minimum av min tilstedeværelse. Nå sover han. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig mamma:( I morgen skal jeg gjøre der godt igjen... Anonymous poster hash: 13c4c...552
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Det går bra for i dag. Det kommer en dag i morgen, da kan du gi litt av deg selv igjen Ha en fin kvel Anonymous poster hash: 4234c...c7c
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Om du legger lista for dårlig mamma på det nivået kommer du til å skuffe seg selv gang på gang. Lev etter evne, stress ned, smil, skap god stemning på det energinivået du har å gi. Så får dere nok gode dager. Dårlig mamma tittelen skal nok MYE mer til å få påplassert heldigvis. Anonymous poster hash: d7c85...dc5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 I dag har jeg også vært dårlig mor! Vi har vært på stranden i hele dag med flere andre med barn så dermed har ikke 2 åringen fått middag i dag,jeg ga han skiver istedenfor Så visst noen fra DIB var på stranden så får jeg vel snart barnevernet på døren Anonymous poster hash: 41aed...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå