Gå til innhold

god mat i oslo. tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å gå et annet sted enn tgif nå ;)

Tips for ei som er på besøk her?

Anonymous poster hash: c6c08...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Four seasons!

Anonymous poster hash: d5e4b...240

Skrevet

Hvor ligger den? Og hva slags mat har de?:)

Anonymous poster hash: c6c08...c74

Skrevet

Tijuana på Grunerløkka. Deilig mexicansk mat med store retter og småretter og ett godt utvalg gode drinker :-) Elsker så er jo Delicatessen alltid bra, både på løkka og på Majorstuen. De har tapas. Eller så har du Trencher på løkka om du er glad i entrecote:)

Skrevet

I tillegg til det mamman til Turbo sa kan jeg legge til Grilleriet, Nodee, Trattoria Popolare, Mathallen

Skrevet

Stemmer også på delicatessen på grunerløkka eller Aker brygge :) nydelig tapas! Også er jeg veldig glad i Yayas som har billig og god thailandsk mat.

Anonymous poster hash: 06545...b88

Skrevet

Villa paradiso (nydelig pizza) på Grünerløkka, Habibi (deilig fra midtøsten) eller Yayas (thai - kjempegodt + kul stemning!) i sentrum!

Anonymous poster hash: ee2a1...5ef

Skrevet

Noodee på Majorstua, Dinner og Oro bar og grill i sentrum, smalhans på st hanshaugen er mine favoritter

Anonymous poster hash: 4d38b...1b0

Skrevet

Noodee på Majorstua, Dinner og Oro bar og grill i sentrum, smalhans på st hanshaugen er mine favoritter

Alle er billige i forhold til høy standard!

Skrevet

Dytter denne litt før ønsker tips selv.
Er det noen av disse stedene som er greie å med seg en på 1 1/2 år? Skal til Oslo nå i sommer og håper vi kan gå å spise på noen skikkelige steder. Vi kommer da sikkert ikke til å spise middag senere enn fem men jeg føler ikke det er alle steder som passer til å ha med seg barn...

Skrevet

Kampen Bistro (på Kampen)

Habibi (i Storgata, palestinsk)

Dalat (Torggata, vietnamesisk, knasende billig, supergodt, bittelite og inmari hyggelig betjening)

Mother India (Bislett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...