Gå til innhold

Noen med erfaring fra Bugaboo Buffalo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å spørre om dette inne på utstyrsforumet, men der er det jo ikke liv laga... :-)

Positive/negative erfaringer med vognen?

Og noen som har det lyse trekket til kalesje? Jeg synes det er så fint, men redd for at det blir veeeldig fort møkkete... Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den vognen og er kjempefornøyd. Lett å manøvrere, lett å slå sammen.

Skrevet

Har den også, kjøpte den lyse kalesjen. Den er ren enda😃 men baby er bare to uker da😜 den er god å kjøre, men synes den er litt tung ifht mountain buggy som jeg hadde før..

Skrevet

Ok. Takk for svar :-) Flere?

Erfaringer med sportsdelen; sitter og sover barnet godt i den når det blir litt eldre...?

Skrevet

Har den også, kjøpte den lyse kalesjen. Den er ren enda men baby er bare to uker da den er god å kjøre, men synes den er litt tung ifht mountain buggy som jeg hadde før..

oki :-) hva gjorde at du valgte buffalo foran mountain buggy denne gangen da?

Skrevet

dytter :-)

Skrevet

Vi har hatt vognen i ett år, den er helt super, vi er veldig fornøyde. Jeg er egentlig en simo-elsker, men barnet likte ikke å sitte i sportsdelen der og vokste ut av bagdelen, så derfor endte vi opp med bugaboo buffalo. Han sitter bra, liker vognen sin, har den lyseste kalesjen og den er fortsatt ren. Enkel å kjøre med. 

Anonymous poster hash: 2e771...c5d
Skrevet

Vi har hatt vognen i ett år, den er helt super, vi er veldig fornøyde. Jeg er egentlig en simo-elsker, men barnet likte ikke å sitte i sportsdelen der og vokste ut av bagdelen, så derfor endte vi opp med bugaboo buffalo. Han sitter bra, liker vognen sin, har den lyseste kalesjen og den er fortsatt ren. Enkel å kjøre med. 

Anonymous poster hash: 2e771...c5d

Tusen takk for svar! Hvor gammelt er barnet deres nå? (siden du nevner at dere hadde en annen vogn først)

Kan jeg spørre om dere kjøpt vognen i Norge i butikk eller på nettet fra utlandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...