Gå til innhold

lengter vekk fra alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mer og mer på å flytte fra samboer og to barn på fem og to...

jeg er sliten hele tiden.. trist.. lei.. mannen gjør nesten alt i huset, jeg er gratispassasjer og er likevel dønn sliten... lengter etter å ha bare mine ting rundt meg, gjøre ting på min måte - bestemme, ha fri..

men jeg lurer kanskje meg selv.. å bo alene ville økt arbeidsmengden.. og det å være alene ned de to små fremstår som uoverkommelig..

jeg ser ingen god løsning...

Anonymous poster hash: 1f3f1...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du så sliten når mannen gjør nesten alt, da?

Er du syk?

Er du deprimert?

Snakker du med samboeren din? Vet han hvordan du har det?

Snakker du med legen din om dette?

Det finnes en løsning. Men du blir trolig ikke mindre sliten av å flytte for deg selv - såsant det ikke er forholdet som sliter deg ut, men høres ikke sånn ut.

Anonymous poster hash: 860e1...21c
Skrevet

Forholdet sliter meg vel ikke ut, men det er tomt.. vi har ikke hatt sex på nesten tre år og det det var ikke jeg som ikke ville i utgangspynktet men nå vil jeg ikke.. jeg er sint og bitter..

men har hypothyreose, strever med å jonne frem til riktig dose.. legen sier blodprøvene er fine... men jeg er så sliten og trøtt, har vonde ben osv

nå de siste dagene har det bare blitt for mye.. jeg har grått mye i dag uten at jeg vet hvorfor.. orker ikke tanken på jobb igjen på mandag.. har lyst til å få to uker sykmelding for å hente meg inn, være litt alene, rydde hjemme osv..

men det blir vel sett på som dårlig arbeidsmoral!?

Anonymous poster hash: 1f3f1...955

Skrevet

Det er ikke alle leger som er like flinke på det med stoffskifte, så selv om legen din mener prøvene dine er fine, så er det ikke sikkert de er riktige for deg. I fare for at jeg ikke husker riktig nick, så skal jeg ikke "utgi" en annen bruker her, men lag en tråd om stoffskifte, så kanskje hun jeg tenker på svarer deg - har lagt merke til henne mange ganger når det kommer til stoffskifte, samt at hun har gode linker til dyktige leger på akkurat dette. Uten at jeg er noen ekspert så kan det jo virke som om du ikke har et velregulert stoffskifte til tross for at legen påstår det. Så lag en egen tråd om stoffskifte, og se om hun jeg tenker på svarer deg :)

Men å leve i et slikt vil jo også uten tvil påvirke deg. Er det helt kjørt? Har dere forsøkt parterapi? Hva med å gå til familievernkontoret eller til sexolog? Siden dere holder sammen tross null sex på flere år, så er det jo noe som holder dere sammen. Mannen gjør sitt og vel så det, så han har jo også tydelig gode sider. Kanskje burde han også vært hos legen hvis han sliter med sexlysten? Dette er et veldig sårbart punkt for menn, og det har ofte veldig vanskelig for å innrømme at de f.eks. har problemer med potensen. Det er veldig synd, for det er ikke alltid det er noe stort problem å fikse.

Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og fortelle hvordan du har det. Ikke legg noe mellom, fortell akkurat hvordan du har det og at dere sliter i forholdet i tillegg.

Klem til deg :)

Anonymous poster hash: 860e1...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...