Gå til innhold

Nesten pinlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er særdeles hardt rammet av ekstremt redebyggings mani! Det er 11 uker til termin og i løpet av den siste uka så er jeg nå nesten klar med med meste her. Og jeg NYTER det maksimalt.

Vi snakker hyllepapir i skuffende på stellekommoden (forøvrig et megavarp av et bruktkjøp gjennom fjasboka), et smekkfult tørkestativ med nyfødtklær og diverse.

Mannen er engstelig for at jeg skal lage "nursery" av hele kåken og føler det er voldsomt til "ordning og styring". Vel, denne gangen skal jeg ha ALT klart uansett når jeg måtte komme til å føde, å sende gubben på shopping etter diverse er jo ren og skjær økonomisk ruin! Utrolig hva de greide å lure på ham tidligere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Altså for ei som møtte opp på sykehuset i full fødsel omtrent en måned før tiden med kun helsekort og iPad, så syns jeg du høres veldig lur ut:)

Det som endte opp på sykehuset var ikke i nærheten av det jeg hadde tenkt å ta med , men det var heller ikke badeshorts og stringtruser.. Har hørt for mange ymse historier hehe

Skrevet (endret)

Jeg regner å bli totalt ubrukelig på slutten her også denne gang, pga bekken og diverse. Så å stå å stryke haugevis med små klær og ordne så mye senere som høygravid i sommervarmen ser jeg ikke for meg. Blir lettere å slappe av å senke skuldrene vel vitende om at alt er klart og slik jeg vil ha det. Blir mer enn nok å kommandere familien rundt til å holde huset i tolerant standard tenker jeg om noen uker. Jeg er svært god til å peke og skrive lister 😈

Det lille jeg har av eventuelle krefter tenker jeg å bruke til å bake , safte og sylte litt....

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Så gjorde jeg også med nr 2, jeg viste det var en sjans jeg kom til å bli like dprlig på slutten som med nr 1. Å re babyseng og vaske/ stryke med et bekken som holder på å falle i hop er ikke anbefalt. Nyt sommeren i visshet om at alt er ferdig!

Skrevet

Pinlig? Nei sjakktrekk :D

Styr i vei så alt er klart du. Det er jo bare god planlegging det :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres meget bra ut! ;) Hilsen skippertaket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...