Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har ALLTID drukket øl på fest. Drikker som regel 12 store boksøl under en kveld og det kjennes dagen etter.. Ikveld har jeg kjøpt inn hvitvin til kveldens bursdagsfest. Håper på en bedre dag i morgen! Hehe. Så ja, blir dere fyllesyke av vin? I forhold til øl? Det går garantert ned minimum 3 flasker ikveld, det vet jeg :-) (stordranker, hihi) Anonymous poster hash: e7d06...398
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Jeg blir mye mer fyllasyk av vin enn av øl. Men kan ikke drikke i nærheten av de mengdene dine da. 12 boksøl hadde nok tatt fullstendig knekken på meg. Anonymous poster hash: a0d07...8ab
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Jeg blir mye mer fyllasyk av vin enn av øl. Men kan ikke drikke i nærheten av de mengdene dine da. 12 boksøl hadde nok tatt fullstendig knekken på meg. Anonymous poster hash: a0d07...8ab Hehe. Har lest på vg for en stund siden at vin blir man minst fyllesyk av. Husker ikke grunnen og har heller ikke hørt erfaringer, nyskjerrig Anonymous poster hash: e7d06...398
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Blir dritfyllesyk av all alkohol (kvalme, nerver, noia osv).. Så jeg har sluttet å drikke Anonymous poster hash: a5a50...4b5
Hønemor30 Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Blir ikke dårlig av hvitvin,cava og øl. Rødvin i større mengder derimot..
☆☆☆ Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Sikker på at ikkje fyllesjuka di er mengderelatrert? Eg blir ikkje fyllesjuk av noko, men 12 øl har eg aldri vore i nærleiken av.
elinna Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Ved minimum tre flasker hvitvin så hadde jeg enten spydd som en gris samme kvelden eller ikke våkna opp igjen dagen etter. Fin måte å bli kvitt fyllesyken det... Kommer selvfølgelig litt an på over hvor lang tid du skal konsumere det, hvorfor i alle dager skal du helle innpå så mye?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Det er jo mengden alkohol som gjør at alkoholforgiftningen sitter i kroppen din så lenge! Man kan ikke regne med å være i fin form dagen etter når kroppen må kvitte seg med sånne mengder alkohol.... Anonymous poster hash: 8f201...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå