Gå til innhold

Blir dere fyllesyke av vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ALLTID drukket øl på fest. Drikker som regel 12 store boksøl under en kveld og det kjennes dagen etter..

Ikveld har jeg kjøpt inn hvitvin til kveldens bursdagsfest. Håper på en bedre dag i morgen! Hehe.

Så ja, blir dere fyllesyke av vin? I forhold til øl? Det går garantert ned minimum 3 flasker ikveld, det vet jeg :-) (stordranker, hihi)

Anonymous poster hash: e7d06...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mye mer fyllasyk av vin enn av øl. Men kan ikke drikke i nærheten av de mengdene dine da. 12 boksøl hadde nok tatt fullstendig knekken på meg.

Anonymous poster hash: a0d07...8ab

Skrevet

Jeg blir mye mer fyllasyk av vin enn av øl. Men kan ikke drikke i nærheten av de mengdene dine da. 12 boksøl hadde nok tatt fullstendig knekken på meg.

Anonymous poster hash: a0d07...8ab

Hehe. Har lest på vg for en stund siden at vin blir man minst fyllesyk av. Husker ikke grunnen og har heller ikke hørt erfaringer, nyskjerrig :)

Anonymous poster hash: e7d06...398

Skrevet

Blir dritfyllesyk av all alkohol (kvalme, nerver, noia osv).. Så jeg har sluttet å drikke ;)

Anonymous poster hash: a5a50...4b5

Skrevet

Blir ikke dårlig av hvitvin,cava og øl.

Rødvin i større mengder derimot..

Skrevet

Sikker på at ikkje fyllesjuka di er mengderelatrert?

Eg blir ikkje fyllesjuk av noko, men 12 øl har eg aldri vore i nærleiken av.

Skrevet

Ved minimum tre flasker hvitvin så hadde jeg enten spydd som en gris samme kvelden eller ikke våkna opp igjen dagen etter. Fin måte å bli kvitt fyllesyken det... ;) Kommer selvfølgelig litt an på over hvor lang tid du skal konsumere det, hvorfor i alle dager skal du helle innpå så mye?

Skrevet

Det er jo mengden alkohol som gjør at alkoholforgiftningen sitter i kroppen din så lenge! Man kan ikke regne med å være i fin form dagen etter når kroppen må kvitte seg med sånne mengder alkohol....

Anonymous poster hash: 8f201...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...