Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 hei jenter, vurderer sterilisering og er svært interessert i å høre om hvordan det fungerer i lengden. dere som har sterilisert dere for 2-3 år siden eller mer- opplevere dere noe annerledes med hormonbalanse, kroppen, menstruasjonssmerter osv.? i hvilken alder har dere gjennomført dette? er midt i 30-årene greit eller for tidlig? Anonymous poster hash: ba18e...f05
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Helt supert og 100% smertefritt, for her var det mannen som gjorde det Anbefales! Anonymous poster hash: fa1c9...4ec
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 jeg er det,vert det siden august i fjor, hadde vondt i magen 2-3mnd etterpå,men er helt fin nå Anonymous poster hash: 17fdc...d2d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo bare egglederne som kappes over, så eggstokker og livmor fungerer akkurat som før. Hormonbalansen i kroppen påvirkes ikke i det hele tatt. De som opplever forandringer på disse punktene etter en sterilisering er gjerne de som gjør det i forbindelse med en fødsel (keisersnitt) og da ville disse forandringene kommet etter svangerskapet uavhengig om man ble sterilisert eller ikke. Det var ihvertfall det gynekologen sa til meg da jeg spurte etter å ha lest på nettet at noen mente kroppen ikke var helt som før. Jeg har ihvertfall ikke merket noen ting, har eggløsning hver måned, mensen hver 28. dag, alt fungerer som før. Eneste forskjellen er at eggene ikke har noen vei ned til livmoren lenger og det merker jeg ingenting til. Anonymous poster hash: ff0f1...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå