Gå til innhold

Plager musikk hos naboer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i tomannsbolig, og de vi bor vegg i vegg med er et par på 45ca. Med voksene barn. De er gatas skrekk, klager på alt hele tiden og er kun aldri med på noe sosialt, og er heller ikke på hils med noen. Vi har bodd her i 7 år, har aldri hatt fest eller noe sånt her, av hensyn til dem. De legger aeg alltid kl 22, og forventer at alt skal være stille da.

Jeg holder på i hagen, og min 7 åring er inne med et annet nabobarn hos oss og øver på en dans, og har jo da på musikk. Naboen kom å ringte på kl. 13.30 for å be oss skru ned, fordi det visstnok var så høyt at de ikke kunneha verandadøra åpen. Jeg gidder ikke dårlig stemning, så vi slo av. De andre naboene synes bare det er hyggelig med musikk og liv i gata....

Nå kjenner jeg at dette gjorde meg irritert. Jeg kan heller ikke ha verandadøra åpen fordi katta deres hele tiden prøver å gå inn til meg, og jeg er allergisk, men klager ikke av den grunn! Når er det egentlig ok å dpille musikk? Aldri?

Skal nevnes at det ikke var spesielt høyt heller, og at musikken var Blime sangen...

Anonymous poster hash: ef1ff...307

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok med musikk i gata på dagen! Jeg synes bare det er hyggelig og gir god sommerstemning.

Her hadde naboen hagefest i går, til langt på natt. Var riktignok ikke høy musikk, men høylydt skravling. Koselige lyder å sovne til :)

Skrevet

Tja, det kommer jo an på hvor nærme man bor, men et godt naboforhold er gull verdt..

Blir aldri plaget av musikk her, men bor bare gamlinger her da.

Anonymous poster hash: b81f8...439

Skrevet

Her er det heldig vis så langt til naboen at de ville blitt døve av musikken før den hadde plaget meg.

Anonymous poster hash: 5e7d6...b0e
Skrevet

Den ene naboen er ganske plagsom med musikk. Han spiller noe rap-greier så det dunker i veggen, klirrer i glass og bilder har ramlet ned. Han er godt over 40 år og lever fortsatt ungkarslivet.

Anonymous poster hash: 5c3a3...b56
Skrevet

Ja, naboens musikk plager meg, danseband på full guffe i timesvis... Men så lenge det er på dagtid så er det fint lite å gjøre med det, de er i sin fulle rett...

Skrevet (endret)

Ei ukjend problemstilling. Der vi budde før hørte vi bassen gjennom veggen, men ilkke slik at det var plagsomt.

Endret av ★
Skrevet

Nei, det er sjelden fest i den firemannsbolig jeg bor i ,så om det er det 2-3 ganger i året,tåler vi det

Skrevet

Ikke naboen sin, men mannen min sin! Inne bryr jeg meg ikke, men legger jeg meg ut i hagen for å sole meg og nyte stillheten (og fuglekvitter) så kommer han draende ut med radioen og insisterer på å høre P3, og der er det omtrent utelukkende drittmusikk som jeg ikke fikser.

Anonymous poster hash: 9f651...67a

Skrevet

Musikk fra naboene på dagen er bare koslig. 

Når naboen over gata her begynner å spille musikk på dagen, da vet du at det er sommer, og ingenting er så koslig som å sitte på terassen å ha de lydene i bakgrunnen :) Jeg elsker det!

Anonymous poster hash: 1c24d...ce3
Skrevet

Når det spilles til 03 om natten så plager det meg, men ikke på lyse dagen eller til midnatt.

Anonymous poster hash: cb9e5...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...