Gå til innhold

Hva er det mest irriterende naboene deres gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode naboer ellers, men akkurat nå klipper de gresset med et monster av en gressklipper mens 1-åringen ligger og sover her. Og de vet at hun gikk inn for å sove.

Hva irriterer dere mest med naboene?

Anonymous poster hash: 5f2f2...1d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deres hage og hus. De kan vel ikke ta hensyn til vær enkel nabo.

Vi bor to meter fra toglinja. Kan da stille meg på toglinja og stoppe alle ;)

Anonymous poster hash: 079a6...2ed

Skrevet

At de røyker. Grusomt irriterende. Vi kan ALDRI lufte pga det... to stk som går ut annenhver gang for å røyke, heeele dagen... Burde vært forbudt!!

Anonymous poster hash: efd09...2d9
Skrevet

Har bare hyggelige naboer her jeg bor nå :D

Om jeg skal finne på noe så er det at ene naboen har en utelampe - les lyskaster! - med sensor. På høst og vinter er dette gruelig irritierende innimellom, for den går av og på om et blad fyker forbi eller en mus piler unna... for ikke å snakke om den bittelille bikkja som også løser av og på, av og på, av og på når den blir sluppet ut. Tror egentlig hunden synes det er morsomt ;)

Men, jeg begynner å venne meg til det også, og er ikke så stort problem at jeg gidder å si fra. Veldig hyggelige folk :)

Anonymous poster hash: b3a49...e92
Skrevet

De irriterer oss når de klager på at vi bråker!

Skrevet

At de ikke passer på hunden sin.. :-(

Anonymous poster hash: 2e605...cc8

Skrevet

De pisser fra verandaen

Anonymous poster hash: cf598...dd4

Skrevet

Det aller mest irriterende er at HVER ENESTE GANG vi går ut ytterdøra, kommer de ut på terassen, steller seg til og glor på oss.

Som om vi var hamstere i et bur.

Anonymous poster hash: 1d600...bcb

Skrevet

At det er mange av dem og at de er ute og skravler og bråker og ler alltid! Hyggelig når man er med selv, men det hender jo man vil trekke seg litt tilbake. Det går sjelden. Er ofte sent også, mellom 22 og midnatt er det ofte både små og store som skråler og det er litt trasig til tider. Men ingen av barna mine har våknet av det foreløpig så jeg har latt det fare og tenkt at vi har iallefall noen å være sammen med, selvom det er alltid..!

Anonymous poster hash: 97f85...cda

Skrevet

At de "glemmer" hvor grensen går og begynner å opparbede parkeringsplass, plen, kompostbinge osv eller feller trær på min eiendom.

Anonymous poster hash: 881ec...675
Gjest Antarctica
Skrevet

Pusser opp. Det har pågått i 4 år nå. Særlig mellom 17 og 20 om ettermiddagene, da perforerer de veggene med sinnssyk boring. Aner ikke hva som skjer, kanskje prøver de å trenge seg inn på kjøkkenet vårt?

Skrevet

At de :

- står og passer på at jeg ikke får litt snø over på deres tomt når jeg måker

- kjefter på meg og andre hvis vi ikke parkerer som det passer dem

- aldri hilser, bare ser surt på meg hvis jeg hilser

Har aldri snakket et hyggelig ord med naboene på de 5 årene jeg har bodd her

Anonymous poster hash: 36456...2dc
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Noen av ungene spiller fotball imellom husene. Vi bor på et felt med 19 rekkehus tett i tett og det er veldig plagsomt når ti-elleveåringer spenner ballen i veggen, både hos oss og hos andre naboer. Ofte faller bildene ned på soverommet hos oss. Det er en fotballbane tyve meter unna, men det er visstnok langt å gå.

Skrevet

At de ikke gidder å ha bikkja i bånd og den stadig løper i vår hage. Og i tillegg bjeffer den til tider ganske intenst.

Anonymous poster hash: 7b309...a13

Skrevet

At de lar hunden gå løs i min hage og at de kjører en svær atv til alle døgnets tider.

Anonymous poster hash: 63239...78a

Skrevet

Bare veldig hyggelige og greie naboer på alle kanter her. Det eneste er at en av dem lar ungene bråke så utrolig mye utenfor før de kommer seg inn i bilen og kjører til barnehagen. Særlig irriterende når det er fridag/ferie for andre...

Skrevet (endret)

At hundeeigarar i nærområdet brukar tomta vår som dass for hundane sine :( Og at naboens 15-åring ikkje har andre hobbyar enn å køyre ATV, bråkar ein del.

Ellers plagar ikkje naboane meg på noko måte.

Endret av ★
Skrevet

At de 4 søndager på rad har startet oppussing kl 09.00. Da har de vært "snille" som har ventet heeeelt til kl 09.00........ Ikke får vi forvarsel heller, vi må bare belage oss på at det muligens kommer til å skje. Vi har en 1åring som pleier å sove fra 08.00-10.30, men ikke på søndager......

Anonymous poster hash: fce7e...d1d
Skrevet

At de "glemmer" hvor grensen går og begynner å opparbede parkeringsplass, plen, kompostbinge osv eller feller trær på min eiendom.

Anonymous poster hash: 881ec...675

Gjerde? Sende tomtegrensene i posten? ;)

Det som irriterer her er alle de halvstore ungene som løper gjennom hagen vår, på tross av at de må klatre over et gjerde for å komme inn... Og hagen vår er ganske smal altså, er snakk om et par meter fra plattingen til gjerdet på andre sida! Dvs de løper omtrent rett utenfor husveggene... Hadde vært noe annet hvis vi hadde en megasvær tomt :)

Anonymous poster hash: dc701...dc2

Skrevet

Forresten starta naboen plenklipparen idet babyen vart lagt ut i stad, det er heilt uproblematisk. Eg kan ikkje diktere korleis han organiserar hagearbeidet sitt, så lenge han ikkje bråkar på natta. Babyen søv lett, men ein får berre håpe at det ikkje vekker henne.

Skrevet

At de kan finne på å feste til kl 6 om morgenen, og det eneste du hører er "dunk dunk dunk" fra bassen. Og at de springer i høye hæler opp og ned i gangen. 

Det skal forøvrig være stilt her etter kl 23. Skjer ikke så ofte nå lenger heldigvis. 

Ellers er det en person som tror han er sjefen over borettslaget, og tror han kan ture på å kjefte og styre for den minste ting som ikke angår ham. 

Anonymous poster hash: 94724...5f2
Skrevet

Roter i felles oppganger og boder.

Skrevet

Vi bor i et nyetablert boligfelt og har bare hyggelige naboer rundt oss. Men i nabolaget litt lenger fra oss er det noen som skal klage på alt. Det siste nå er at de er irritert på syklister som sykler for fort forbi huset deres.

Anonymous poster hash: 28179...a55

Skrevet

De lar bikkjene løpe rundt i vår hage. Den ene elsker å bjeffe på oss gjennom verandadøren, skremme kattene og driter på plenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...