Gå til innhold

Samboer mener jeg har lav sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex 2 ganger per uke, begge 100 prosent jobb, 3 barn under skolealder, ingen vaskehjelp eller besteforeldre i nærheten som avlaster oss.

Har han rett? Jeg synes jeg har bra sexlyst totalsituasjonen tatt i betraktning...

Anonymous poster hash: bb102...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns han bør være fornøyd jeg!

Anonymous poster hash: 0c1db...424

Skrevet

Problemet er at han ikke er fornøyd, mens jeg mener det er helt normalt. Hvor ofte har dere andre sex???

Skrevet

hver dag, men mannen min har aldri mast på sex da. Ikke etter jeg hadde sexforbud i graviditeten og jeg ikke var klar før i uke 39 selv om vi kunne gjøre det før. For meg er sex den beste måten å stresse ned, tømme hode og takle masete og stressende hverdager. To ganger i uken er bra! mer en ha mange jeg kjenner har. Kjenner par som har mindre sex uten å ha barn til og med! Jeg har en baby og en 5åring foresten:)

Anonymous poster hash: fd702...36f
Skrevet

2 ganger i uka er da helt normalt. Er nok normalen her også, men i det siste har det ligget på 1 fordi vi har så mye å gjøre.

Skrevet

Syns han høres kravstor ut. Dere må prate sammen.

Og han må slutte å klage!

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva hadde han sett for seg, da? Hva ville være ideelt for ham?

Skrevet

hver dag, men mannen min har aldri mast på sex da. Ikke etter jeg hadde sexforbud i graviditeten og jeg ikke var klar før i uke 39 selv om vi kunne gjøre det før. For meg er sex den beste måten å stresse ned, tømme hode og takle masete og stressende hverdager. To ganger i uken er bra! mer en ha mange jeg kjenner har. Kjenner par som har mindre sex uten å ha barn til og med! Jeg har en baby og en 5åring foresten:)

Anonymous poster hash: fd702...36f

Vet du virkelig så mye om sexlivet til dine bejente?

Anonymous poster hash: 75836...7a8

Skrevet

Han er veldig oppmerksom overfor meg, gir meg komplimenter, koser mye. Han vil ikke gi et eksakt svar på hvor ofte, men innrømmer å ha forhåpninger hver kveld.

Skrevet

Det spiller egentlig liten rolle hvor ofte andre har sex når den ene parten er misfornøyd med hyppigheten :/ Men, selv om han er misfornøyd, betyr ikke det at du skal strekke seg lenger enn det du selv ønsker. Han skal respektere din seksualdrift! Og om han vil få mer, så får du gi beskjed om at han må yte det lille ekstra for å tenne deg ;)

I min venninnegjeng (stort sett småbarnsmødre) ligger vel snittet på 1-5 ganger i måneden.

Anonymous poster hash: 79fad...f90

Skrevet

Samboer er forresten veldig opptatt av at jeg skal være helhjertet med når vi har sex. Han er en lidenskapelig og god elsker. Jeg kjenner meg sliten som småbarnsmor, opplever at jeg ikke strekker til som kone, mor, datter, tante, venninne, på jobben osv. Nå har han foreslått sexfri periode, sånn at han blir vant til det. Deretter tenker han at han skal bli fornøyd med 2 ganger per uke. Han har også foreslått separate soverom, fordi han blir tent av å sove sammen med meg. Jeg synes egentlig begge forslagene er vel drastiske.

Skrevet

Vi har sex 3-4 ganger i måneden...

Anonymous poster hash: 3f1a1...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...