sug lut Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Elsk:Sola er finest om morran, og når man uansett må opp må man ut. To timer i skauen, tre timer på balkongen - da har man jo nok til å trekke inn når sola begynner å ta på utpå tidlig ettermiddag. Trent halvannen time og har ikke vondere enn jeg pleier Rapset med meg gullkorg fra en ureglementert fylling, med litt flaks klarer den seg og kan lyse inni havet av forglemmegei sånn som her: http://www.hageplanlegging.com/wp-content/uploads/2009/11/SG1L2458-600x400.jpg Kikerter med krydder og hvitløk og en skvett chilisaus er god lunsj! Funnet fineste barnevakt til i morra Metallica på Valle i morra :D :D Konstatert at jeg fortsatt kan regne ut arealet av en sylinder Ved opptelling har jeg 13 sommerkjoler som kan brukes på jobb, samt minst like mange jeg i øyeblikket er for tjukk for. Ved opprettholdelse av trening kan jeg øke tallet på brukelige. Det kalles motivasjon. Funnet det perfekte forholdet is/vann for frosne flasker: fyll max en tredjedel av flaska med vann og frys, fyll på med vann når du skal ut og hey presto, kaldt vann hele strandturen.
☆☆☆ Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Soleksemvennlig ver Toåring i fyr og flamme over disneygardinene sine. Toåring drog på konsert med bestefar. Baby har ikkje skvella i dag. Snart ajour med klesvask. Skal trille på butikken snart og snike til meg kaloriar (kun slankevennlig mat i hus).
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Elsk: Sola er finest om morran, og når man uansett må opp må man ut. To timer i skauen, tre timer på balkongen - da har man jo nok til å trekke inn når sola begynner å ta på utpå tidlig ettermiddag. Trent halvannen time og har ikke vondere enn jeg pleier Rapset med meg gullkorg fra en ureglementert fylling, med litt flaks klarer den seg og kan lyse inni havet av forglemmegei sånn som her: http://www.hageplanlegging.com/wp-content/uploads/2009/11/SG1L2458-600x400.jpg Kikerter med krydder og hvitløk og en skvett chilisaus er god lunsj! Funnet fineste barnevakt til i morra Metallica på Valle i morra :biggrin: :biggrin: Konstatert at jeg fortsatt kan regne ut arealet av en sylinder Ved opptelling har jeg 13 sommerkjoler som kan brukes på jobb, samt minst like mange jeg i øyeblikket er for tjukk for. Ved opprettholdelse av trening kan jeg øke tallet på brukelige. Det kalles motivasjon. Funnet det perfekte forholdet is/vann for frosne flasker: fyll max en tredjedel av flaska med vann og frys, fyll på med vann når du skal ut og hey presto, kaldt vann hele strandturen. Hils gamle nabolaget mitt da, pleide å ha Metallica og andre storheter i hagen titt og ofte før
frk Nilsen Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Så langt er det bare elsk Våknet og trodde det var søndag, for en lykke å komme på at det er lørdag! Mannen beiser terrasse mens jeg og gutta har vært over 3 timer på stranda, til og med mor badet (og ja, det er sand i trusa og BH) Skille etter bikini (jadda, det er rødt...) Nå drikker jeg god kaffe før jeg skal bake foccacia, burgerbrød, mekke burgere +++ til spontan grillfest med naboene i kveld God hvitvin på kjøl (Calles riesling 149,- på polet, el 400,- for kartongen) Perfekt til alt som har med sommeren å gjøre!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Elske meg her og elske meg der Sykkeltur som gikk strålende selv i oppoverbakke Stor is som ventet etter nevnte oppoverbakke Bare nedoverbakke hjem igjen Bakepakke i postkassa idag (kake med skjult sjakkmønster i anmarsj) Stor vannmelon på kjøkkenbenken Og mer blir det vel utover kvelden - jeg har sagt at mannen gjerne kan se på hobbiten et eller annet smaug, så kan jeg kikke på ncis med føttene i hans fang på pc. Fotmassasje og det jeg vil se - vinn vinn. Det er lørdag og da er det innafor med et glass rød cola med sitron oppi!
Iiiiik Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Sol, sol, sol, sol Sove lenge, begynne på ny bok, fotball, fortsette på bok, fotball igjen.
*Miss Marple* Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Elsketielsk: Lang lat morgen for alle, tilogmed mini. Besøk på hytten til beste søster. Reker, loff og lettøl (man må jo kjøre hjem). Skikkelig, skikkelig brun. Og det i Norge i mai! Kjærestejubileum i dag. Vi er enige om at vi har slitt hverandre pent. Utsikter til god mat og god drikke når mini sover og mannen kommer hjem fra treningstur. Hat: Bare to mnd igjen til jobbstart.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Opp og hoppe kl 06 Ferdiggjøring av små og store for frisørtimer kl 09. Flink frisør som på snodig vis greide å integrere mine grå med gyldne toner så jeg endelig har funnet en farge og frisyre jeg kan leve med. Imens byttet mannen ut gammel og ødelagt stekovn med splitter ny fra leveranse i går. 9 km lang sykkeltur med bare seksåringen og meg. Spise grantreskudd rett fra trærne i veikanten. Grille. Jordbær- og rabrabrasmuldrepai fra ny stekovn. Hoppe i trampoline til jeg tissa på meg. To lekeutslitte barn med noen myggstikk som sovna før hodene traff puta. Mann på kaffeslabberas med kompiser og jeg i ro og fred resten av kvelden.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint!
sug lut Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 Eneste hatet her er en grønnjævlig pollenallergi. Oppveies av elskene; Solskille på skuldra, fregnefjes og pandaøyne Sjokoladefylt mage Bålluktende unger som ikke vil hjem
Ziva Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Hat: - køsnikere! - støperør og sement. Elsk: - fikk satt køsnikeren på plass så hele høvleriet hørte det. - takk og lov for gode venner som husket formelen til utregning av volum.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Elsk Vi måtte reise fra skog, mann og campingvogn idag i selskap. Men reiste inn igjen etterpå til en kamerat av mannen. Sol Jeg er brun, ja i mai miss marple Godt lag og god gang hos kameraten. Blide barn Hat Har inntatt 3 små drinker idag. Dog med Finlandia og pepsi max, men det viser vel på vekta på mandag. Jeg er klar over hva klokka er, men tok medisinene så sent at jeg er ikke trøtt nok enda Snart opp med barna
sug lut Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Det skal bli, lov meg å gjøre samme med Patti for meg (særlig om hun spiller Rock'n roll nigger).
sug lut Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #16 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Mission så veldig accomplished. What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never be Never see Won't see what might have been What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never free Never me So I dub thee unforgiven Mine barn er nå helt innforstått med at mor skal gifte seg med James Hetfield neste gang, og synes det er helt greit. Tidlig indoktrinering er en stor fordel. Endret 2. juni 2014 av sug lut
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Mission så veldig accomplished. What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never be Never see Won't see what might have been What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never free Never me So I dub thee unforgiven Mine barn er nå helt innforstått med at mor skal gifte seg med James Hetfield neste gang, og synes det er helt greit. Tidlig indoktrinering er en stor fordel. Ah, vakkert! Mangel på riktig tidlig indoktrinering er på grensen til omsorgssvikt så dette er bra jobba. Siden James da blir opptatt får jeg bare nøye meg med Dave Grohl så lenge, men krever en bryllupsinvitasjon til Dave og meg altså.
sug lut Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 2. juni 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Mission så veldig accomplished. What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never be Never see Won't see what might have been What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never free Never me So I dub thee unforgiven Mine barn er nå helt innforstått med at mor skal gifte seg med James Hetfield neste gang, og synes det er helt greit. Tidlig indoktrinering er en stor fordel. Ah, vakkert! Mangel på riktig tidlig indoktrinering er på grensen til omsorgssvikt så dette er bra jobba. Siden James da blir opptatt får jeg bare nøye meg med Dave Grohl så lenge, men krever en bryllupsinvitasjon til Dave og meg altså. Klart du får. Greit å dele. Litt lite jobb-effektivt å ha hue fullt av lyd og låter, kjenner jeg forøvrig.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Mission så veldig accomplished. What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never be Never see Won't see what might have been What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never free Never me So I dub thee unforgiven Mine barn er nå helt innforstått med at mor skal gifte seg med James Hetfield neste gang, og synes det er helt greit. Tidlig indoktrinering er en stor fordel. Ah, vakkert! Mangel på riktig tidlig indoktrinering er på grensen til omsorgssvikt så dette er bra jobba. Siden James da blir opptatt får jeg bare nøye meg med Dave Grohl så lenge, men krever en bryllupsinvitasjon til Dave og meg altså. Klart du får. Greit å dele. Litt lite jobb-effektivt å ha hue fullt av lyd og låter, kjenner jeg forøvrig. Du har nok fått deg en post-musikalsk-gledes-reaksjon. Her drepes arbeidslysten av hofteverk grunnet alt for mye trampolinehopping i helga. Det er mandag.
sug lut Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 2. juni 2014 Må legge til en elsk til: Månefestivalbilletter i boks for lørdagen. Mamma og jeg skal dra sammen. Det blir fint! Aaaah, du skal på Patti Smith? Heldige svin! Beste dama! Åhhhjess, hånni, men det ble ikke noe Metallica på meg dessverre så du får råkk hard for oss som skulle ønske de var der. Mission så veldig accomplished. What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never be Never see Won't see what might have been What I've felt What I've known Never shined through in what I've shown Never free Never me So I dub thee unforgiven Mine barn er nå helt innforstått med at mor skal gifte seg med James Hetfield neste gang, og synes det er helt greit. Tidlig indoktrinering er en stor fordel. Ah, vakkert! Mangel på riktig tidlig indoktrinering er på grensen til omsorgssvikt så dette er bra jobba. Siden James da blir opptatt får jeg bare nøye meg med Dave Grohl så lenge, men krever en bryllupsinvitasjon til Dave og meg altså. Klart du får. Greit å dele. Litt lite jobb-effektivt å ha hue fullt av lyd og låter, kjenner jeg forøvrig. Du har nok fått deg en post-musikalsk-gledes-reaksjon. Her drepes arbeidslysten av hofteverk grunnet alt for mye trampolinehopping i helga. Det er mandag. Hehe, masse moro gir masse vondter - jeg beveger meg som ei ku for konserthopping og armvifting er ikke noe kroppen min driver med til daglig, gitt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 James Hetfield er deeeeeeilig! Får orgasme bare av å høre stemmen hans. Så du må nok finne deg i å dele godene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå