Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Husker ikke helt men tror det var jogging/rask gange?? Anonymous poster hash: 48539...497
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Kjøp Vg selv, kanskje Ellers så kan jeg komme med et supertips; det er den trening du gjennomfører som forbrenner mest! Hjelper ikke hva ulike eksperter mener og sier og hva forskere har funnet ut av. Hjelper heller ikke om de har et "perfekt" trenings- og kostholdsregime spesialutviklet for DEG,- om du ikke klarer og gjennomføre det. Styrke av de store muskelgruppene er bra, større muskler forbrenner mer enn mindre muskler. Fokuser på store muskelgrupper og du kan øke hvileforbrenning. Det er en sannhet "alle er enig i"....Jeg hater styrke. Gjør bare det jeg må for stabilisering av kropp og en "balansert" holdning og for og unngå skader...Jeg elsker og jogge lange turer, ergo er det DET som forbrenner mest fett av ulike type trening for min del. Fordi det er det jeg faktisk gidder gjennomføre Hva du liekr og trene er det som gjør at DU forbrenner mest fett Anonymous poster hash: fa6ea...3b9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har heller ikke lest den men tipper intervalltrening. (Løping) Har jeg rett?? (Selvfølgelig har jeg vel rett.. Intervalltrening er jo det mest pyyyton av alt. Klart det må være det! Anonymous poster hash: c0864...21d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Løping,som alltid! Bra å kombinere med styrke av og til.. Anonymous poster hash: e2b4d...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå