Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Etter å ha vært her inne noen dager, så stusser jeg veldig over en ting!! Denne (om det er en person) HI, hvordan kan noen oppleve så mye på noen dager? Av det jeg har sett kan jeg nevne noen av tingene/emna: *I dag måtte jeg slå stykker en rute på en bil *Hva tror dere om dette? * Forvirret trist ang ul uke 7+3...... *Hva gjør man om man er uenig med PPT * er denne positiv eller bare innbilning? * Da skal jeg operere ytre kjønnslepper *Hvor mye paracet er for mye... *Da gikk mannen fra meg og vår 8 mnd gamle datter... * Barn som ser syner... Eller har jeg misforstått noe vesentlig her?? Bare lurer... Anonymous poster hash: f0d7e...810 Anonymous poster hash: 0514c...a0d
Superdolly Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Hi er en forkortelse for hovedinnlegger, altså den som starter tråden. Og det kan være hvem som helst av oss. I denne tråden er du hi.
catchbaby Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Søtt Hadde HI vært ett menneske så hadde det mennesket fortjent vanvittig med kreds, da hadde jeg også kunne sett forbi alle de fordommene som fra tid til annen HI gulper opp
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Hahahhaha Anonymous poster hash: ccf8f...4a5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Du er ikke alene jeg var innom her nå og da en liten periode og stadig drev denne HI og la ut slike ville historier og alle prøvde å hjelpe henne. Tok ei stund før jeg hadde lest såpass mange av disse innleggene at jeg forstod at denne HI ikke kunne være en og samme person Anonymous poster hash: f1378...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå