Gå til innhold

Forbannade böllefrö!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 år har det tatt för jeg fikk energi og motivasjon til å få av meg kiloene som har kommet etter 2 barn. Men nå er 10 kg borte, en liten begynnelse. Men all stolthet var som blåst bort da minstemann fant et gammelt bilde av mer, et "ung og för barn" bilde. Ser du hvem det ee, spör jeg. "Dame". Det er meg, mamma. "Neeej, damen liten. Mamma stor" var svaret mens hun klappet meg på magen. 3-åring, anyone? Selges billig, muligens gis bort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, søte lillebølle, hun kan komme hit en tur for hun har i hvert fall ikke tenåringens hån i stemmen når hun sier det!

Skrevet

Hun kommer med ekspresspost! Ingen hån i stemmen, men det var nesten sånn at hun rullet med øynene.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

:fnise:

Sympatiklem!

Skrevet

Her får jeg spørsmål: Mamma, hvorfor er magen din så stor når det ikke er noen baby der... 

Svarer bare at de var så store at magen bare ble sånn etter de hadde bodd der ;) Så langt kjøper de forlkaringen....

Skrevet

Niesa mi erklærte høyt da hun var tre år at når hun ble like stor og tjukk som meg, skulle hun bli prinsesse. Må bare elske det.

Skrevet

Her får jeg spørsmål: Mamma, hvorfor er magen din så stor når det ikke er noen baby der... 

Svarer bare at de var så store at magen bare ble sånn etter de hadde bodd der ;) Så langt kjøper de forlkaringen....

Ah, som å høre meg det jo. Vet ikke hvor lenge til de kjøper den her, men enn så lenge famler de rundt i mørke i troen på at alt vi voksne sier er riktig.

Skrevet

Eldste niesen (den gang 4 år) min ønsket seg søsken over alt på denne jord. Hennes mor var stor og kraftig. Niesen la hånden på sin mors mage og disset flesket skikkelig mens hun sukket tungt, ingen baby bare fett!

Skrevet

Sønnen på nesten 6 år ifjor kunne konstatere at mamma var myyyyyyee tjukkere enn tante.. Ja jo takk for det..

Som min farmor pleide å si i sine siste år, (til meg og min søster som egentlig bare ble større og større) dere var finere før :P Godt ment da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...