Cherries Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Syns maxikjoler og maxiskjørt er kjempefine! Men er så kort at jeg ikke kan bruke noen rett fra butikken, ihvertfall ikke fra HM. Noen som har funnet noen som passer oss som er litt lave? Eller må jeg fram med nål og tråd?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Jeg kjøpte et fra Nelly.com en gang. Tror merket var ett eller annet med monkeys uten at jeg er helt sikker. Det hadde fin lengde, skulle sikkert rekke til midt på leggen for modellene Anonymous poster hash: 30d3f...151
Monica Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Kjøpte faktisk en lang kjole på H&M nå, jeg må ha sko med litt hæl, men ikke veldig høy hæl. Ellers tror jeg de på vero moda ikke er alt for lange.
Bustetroll Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Syns maxikjoler og maxiskjørt er kjempefine! Men er så kort at jeg ikke kan bruke noen rett fra butikken, ihvertfall ikke fra HM. Noen som har funnet noen som passer oss som er litt lave? Eller må jeg fram med nål og tråd? Jeg er 158 og kjøpte en fra floyd til 17.Mai. Den passet akkurat Men det er jo ikke verdens hardeste oppgave å sy opp en kjole da Eller bare klippe av et par cm
Gjest flykræsj Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Asos har maxikjoler i petite, så du kan evt bestille derfra
Fandens Oldemor Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Har nettopp sett etter maxikjole til meg selv på appen til H&M. En del av dem nådde til midt på leggen til modellen ca., men det blir kanskje for kort igjen? Ellers kan jeg tipse om at det finnes lim til å legge opp med, så slipper man å sy. Får jo ikke sømmen med da, men ikke alltid det gjør noe. Har en sånn tube jeg har brukt til gardiner o.l., selges på slike stoff- og garnbutikker!
Pom-mom Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 jeg er 155 "lang" & klipte akkuratt av nesten 20 cm med stoff fra er free people skjørt som liksom skulle passe til meg...så om noen finner kortere modeller skrik ut
Cherries Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2014 Her var det flere gode tips Som noen sier, er jo ikke der aller vanskeligste å legge opp en helt rett kant, men ikke alltid det blir like pent da... Prøvde t-skjorte kjolen med høy splitt på begge sider fra HM her om dagen. Minste de hadde inne var small. Den var aaalt for lang for meg... bortsett fra det var den kjempefin på meg! jeg foretrekker å prøve klærne først, men kanskje jeg skal prøve å kjøpe på nett i sommer.. noen flere som har tips om lange kjoler/skjørt til oss små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå