Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Har oppdaget at datteren min på 4 mnd har asymmetriske hudfolder i underlivet. Jeg frykter hofteleddsdysplasi og vi skal til legen på tirsdag. For meg virker hoftene/bena normale (de kan f.eks. brettes ut til siden). Jeg vet jo ikke hva legen vil si, men lurer på om jeg burde kreve røntgen selv om fastlegen mener det ser ok ut? Jeg har ikke så stor tiltro til fastleger når det er snakk om ting de ikke driver med hele tiden, og frykter at legen kommer til å si at alt "sikkert" er ok. Jeg har lest meg til at det kan være vanskelig å diagnostisere dette på babyer som er noen måneder ved bare legeundersøkelse og derfor vil jeg nok ikke slå meg til ro uten ultralyd/røntgen, men det er mulig det er litt hysterisk å kreve dette når eneste symptom er hudfoldene? Jeg kommer nok til å få gjort ultralyd/røntgen privat dersom legen ikke vil henvise, men er rett det da kan ta lengre tid før jeg evt. kommer til. Anonymous poster hash: 58cfc...014
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Kan det være at hun har en side hun ligger mest på?? Anonymous poster hash: f84aa...582
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Nei, hun ligger bare på ryggen. Anonymous poster hash: 58cfc...014
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Kan være en medfødt ^skavank^ ? Min søsters hadde noe litt andeledes. Da var en kjønnsleppa dobbel så stor som andre.. Den fikk hun ordnet ved 2 års alder. Da den gnisset slik.. lykke til Kan være hva som helst. Men helt sikkert ikke noe farlig Anonymous poster hash: a8157...b2f
Fullrulle86 Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Min datter hadde det, eller har, men ingen hoftefeil her! Hun er nå snart fem år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå