Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Må bare...bare MÅ!!! Lurer på hva er dette med å lage tråder og spørre om vekt og høyde på barna deres??? For eksempel : min 6.åring er 115 cm og veier 18 kg. Er dette lite eller mye? Om du er så urolig for om ditt barn ligger akkurat på "målestokken" eller ikke så kontakt helsestasjonen. Barn er forskjellig og ingen hær har sett ditt barn. Anonymous poster hash: e4ad1...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå