Gå til innhold

Hva tenker du om oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dame 30, mann 32, barn 2 år. Samboere. Felles barn.

Stod opp i dag kl. 06.00, nydelig vær. Ungen er blid som alltid.

Mor og barn baker grove rundstykker og spiser de nystekte til frokost. Koser oss lenge ved kjøkkenbordet. Far sitter i sofaen med mobilen sin hele tiden. Kommer ikke inn mens vi lager eller spiser maten.

Nå skal jeg ta med barnet til søsteren min, hun har en jevngammel datter. Finne på noe i det fine været. Far blir neppe med som vanlig, kommer godt over ens med søster og mannen hennes.

Sånn går våre dager. Mannen sitter der og glaner...

Bra familie, sant?? :(

Anonymous poster hash: 30ed7...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragisk  :sad:

Tror desverre ikke du er alene om å ha det slik! Men er far bevisstgjort på hvor utmeldt han er av familien? Jeg tror jeg ville p en eller annen måte bevisstgjort han på det, for dette er jo strake veien mot brudd på sikt...i allefall ville det vært det for meg. Håper det løser seg for dere HI :)

Anonymous poster hash: ac38b...c8b
Skrevet

Tenker at mor lever i en rosaverden og far er en gutt

Anonymous poster hash: 140d4...917
Skrevet

Tragisk :sad:

Tror desverre ikke du er alene om å ha det slik! Men er far bevisstgjort på hvor utmeldt han er av familien? Jeg tror jeg ville p en eller annen måte bevisstgjort han på det, for dette er jo strake veien mot brudd på sikt...i allefall ville det vært det for meg. Håper det løser seg for dere HI :)

Strake veien for meg også... Han er kanskje ikke klar over det, men bør han bevisstgjøres noe som burde være en selvfølge? :/

Skrevet

Det som er en selvfølge for deg, er sikkert ikke det for din mann. Så ja, dere må kommunisere. Hvordan ellers skal han kunne lese dine tanker?

Skrevet

Tragisk :sad:

Strake veien for meg også... Han er kanskje ikke klar over det, men bør han bevisstgjøres noe som burde være en selvfølge? :/

manger er ikke klar over hvor utmeldt de faktisk er og hvor mye mobil++ stjeler av tid. Så ja, jeg mener man bør bevisstgjøre, selv om det er opplagt. Vil du ikke at ungen din i allefall skal ha mulighet for å vokse opp i ett hjem? Jeg mener man er like ansvarlig for å prøve å få forholdet til å fungere....om du bare sitter på sidelinjen og ser på forholdet gå ad undas er du veldig passiv-aggresiv....det er dårlig gjort syns jeg! Gi mannen muligheten til å endre seg da vel  :)

Skrevet

Det som er en selvfølge for deg, er sikkert ikke det for din mann. Så ja, dere må kommunisere. Hvordan ellers skal han kunne lese dine tanker?

Jeg skrev BØR være en selvfølge, og jeg forventer ikke at han leser tankene mine, så spar deg for spydighetene.

Regner med det finnes menn der ute som skjønner at man er mer sammen med barnet enn dette, uten at "mamma" må lære han det. Skjønner veldig godt at man må kommunisere, men skal jeg oppdra han også? Da går jeg heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...