Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #1 Skrevet 31. mai 2014 Hei! Dette er første året vi vil feire st hans med barn, hva skjer i Oslo på denne dagen? Noen lokalkjente som kan tipse meg om happenings? Anonymous poster hash: fb08c...8c8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Jeg bor på andre siden av landet og her er de fleste ute og griller med naboene eller hos familien. Jeg trodde det var vanlig de fleste steder. Anonymous poster hash: 5dd60...165
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Det er det jeg også er vokst om med i bygda mi, men tenkte kanskje det var en spesiell plass her i Oslo de tenner bål, griller osv. Har ikke noe særlig bakgård her vi bor, ikke kjenner jeg naboene heller så tips om fellesfeiring mottas med takk Anonymous poster hash: fb08c...8c8
Bustetroll Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror ikke det er noe spesielt på st.hans her i Norge, er ikke sikker men. Det er garantert et sted det blir en digert bål, men dette er nok i regi av noen svensker i Norge eller noe egenkomponerte greier blant store vennegjenger. De har vel tidligere prøvd å lage det største st.hansbålet.. (de ungdommene som var på nyhtene)Har alltid bare hatt grilling med familie på st.hans, men det er mest fordi det er pappa sin bursdag. Aldri feiret st.hans. I år skal jeg til sveirge, så det blir nok litt annerledes Håper du finner noe gøy!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror ikke det er noe spesielt på st.hans her i Norge, er ikke sikker men. Det er garantert et sted det blir en digert bål, men dette er nok i regi av noen svensker i Norge eller noe egenkomponerte greier blant store vennegjenger. De har vel tidligere prøvd å lage det største st.hansbålet.. (de ungdommene som var på nyhtene) Har alltid bare hatt grilling med familie på st.hans, men det er mest fordi det er pappa sin bursdag. Aldri feiret st.hans. I år skal jeg til sveirge, så det blir nok litt annerledes Håper du finner noe gøy! Sverige? Hva skjer der? Vi kjører gjerne dit hvis det er noe kjekt å være med på Anonymous poster hash: fb08c...8c8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 I Stavanger har vi noen store bydelssbål som blir arrangert av idrettslag eller korps. Har ikke bodd der på mange år, men ihvertfall for ti år siden var det likt som 17.mai med leker for barna, salg av pølser og is osv. Anonymous poster hash: 87abf...98f
shoegal Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Folkemuseet på Bygdøy har St.Hansfeiring! Aldri vært der, men høres bra ut! Mulig det er mye folk der da... http://www.norskfolkemuseum.no/no/opplevelser/Arrangementer/Arrangementer-regelmessige/St-Hansfeiring/
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Jeg er også innflytter i Oslo og har bodd her i 7 år uten å se de store bålene og arrangementene man har på Vestlandet ihvertfall. Ikke noe spesielt i barnehagene eller noe, men kanskje folkemuseet er tingen da:) Anonymous poster hash: 7afac...048
Bustetroll Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror ikke det er noe spesielt på st.hans her i Norge, er ikke sikker men. Det er garantert et sted det blir en digert bål, men dette er nok i regi av noen svensker i Norge eller noe egenkomponerte greier blant store vennegjenger. De har vel tidligere prøvd å lage det største st.hansbålet.. (de ungdommene som var på nyhtene) Har alltid bare hatt grilling med familie på st.hans, men det er mest fordi det er pappa sin bursdag. Aldri feiret st.hans. I år skal jeg til sveirge, så det blir nok litt annerledes Håper du finner noe gøy! Sverige? Hva skjer der? Vi kjører gjerne dit hvis det er noe kjekt å være med på Anonymous poster hash: fb08c...8c8 st.hans er jo kjempestort i sverige
hilde og gutta Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 Jeg tror ikke det er noe spesielt på st.hans her i Norge, er ikke sikker men. Det er garantert et sted det blir en digert bål, men dette er nok i regi av noen svensker i Norge eller noe egenkomponerte greier blant store vennegjenger. De har vel tidligere prøvd å lage det største st.hansbålet.. (de ungdommene som var på nyhtene) Har alltid bare hatt grilling med familie på st.hans, men det er mest fordi det er pappa sin bursdag. Aldri feiret st.hans. I år skal jeg til sveirge, så det blir nok litt annerledes Håper du finner noe gøy! Sverige? Hva skjer der? Vi kjører gjerne dit hvis det er noe kjekt å være med på Anonymous poster hash: fb08c...8c8 I sverige feirer man midsommar fredag den 20 juni. Hrr feirer man alltid på fredagen nermest den 23 juni. Og her er det stort, feirer mer en nationaldagen. Om man er i sverige den helgen, så må man huske på at mange butikker er stengte. st.hans er jo kjempestort i sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå