Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Ble øregangen hoven? Ble det her og noen mnd etter er enda hullet i øret lite. Høres bra og føles helt ok, mener mye trangere enda enn i det andre øret. Anonymous poster hash: 9f1ad...596
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #2 Skrevet 31. mai 2014 Jepp. Er mye plaget med eksem og tinnitus også. Hjalp mye å bruke Vaxol Er olivenoljespray til ørene du får hos apoteket Anonymous poster hash: f4699...684
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Jepp. Er mye plaget med eksem og tinnitus også. Hjalp mye å bruke Vaxol Er olivenoljespray til ørene du får hos apoteket Anonymous poster hash: f4699...684 Var øreinngangen din trangere da? Og den ble normal ved bruk av den sprayen? Anonymous poster hash: 9f1ad...596
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jepp. Er mye plaget med eksem og tinnitus også. Hjalp mye å bruke Vaxol Er olivenoljespray til ørene du får hos apoteket Anonymous poster hash: f4699...684 Var øreinngangen din trangere da? Og den ble normal ved bruk av den sprayen? Anonymous poster hash: 9f1ad...596 Jeg fikk eksem av øregangsbetennelser, så øregangen var alltid flassende og hoven. Bruker vaxol ofte, og øregangen har blitt mye bedre! Anonymous poster hash: f4699...684
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 Jepp. Er mye plaget med eksem og tinnitus også. Hjalp mye å bruke Vaxol Er olivenoljespray til ørene du får hos apoteket Anonymous poster hash: f4699...684 Var øreinngangen din trangere da? Og den ble normal ved bruk av den sprayen? Anonymous poster hash: 9f1ad...596 Jeg fikk eksem av øregangsbetennelser, så øregangen var alltid flassende og hoven. Bruker vaxol ofte, og øregangen har blitt mye bedre! Anonymous poster hash: f4699...684 Takk for svar:-) Er ikke flassete eller irritert her, så syns det er så rart. Føler meg litt hoven i beinet som er rett fremfor den øreflippen også(vanskelig å forklare). Må kanskje ta en tur til legen:: Anonymous poster hash: 9f1ad...596
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Jepp. Er mye plaget med eksem og tinnitus også. Hjalp mye å bruke Vaxol Er olivenoljespray til ørene du får hos apoteket Anonymous poster hash: f4699...684 Var øreinngangen din trangere da? Og den ble normal ved bruk av den sprayen? Anonymous poster hash: 9f1ad...596 Jeg fikk eksem av øregangsbetennelser, så øregangen var alltid flassende og hoven. Bruker vaxol ofte, og øregangen har blitt mye bedre! Anonymous poster hash: f4699...684 Takk for svar:-) Er ikke flassete eller irritert her, så syns det er så rart. Føler meg litt hoven i beinet som er rett fremfor den øreflippen også(vanskelig å forklare). Må kanskje ta en tur til legen:: Anonymous poster hash: 9f1ad...596 Kan være litt i ubalanse pga betennelsen, men behøver ikke være noe farlig Men hadde dratt til legen ja, for det høres slitsomt ut! Anonymous poster hash: f4699...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå