Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg har en frykt for barnevernet. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg er en god mamma. Elsker barnet mitt, leker med henne, lærer med henne, verdsetter og tar vare på henne. Hun har alt hun trenger, rene og pene klær hver dag, har gode sko, får sunne hjemmelagde middager, vi er mye ute og hun er helt perfekt ( barnehagens ord! ). Jeg har såklart mine feil jeg også, som å la henne se barnetv lørdags morgens mens jeg sover lengre, kan bli irritert, serverer posemat om jeg er syk osv... Jeg var i fjor sommer innblandet i bv, jenta gikk ut morningen mens jeg lå å sov, vi var nyinnflyttey i nabolaget og ingen visste hvem vi var, en nabo fant jenta mi ute i gata og ringte politiet siden han ikke visste hvem hun tilhørte og jeg hadde da 0.2 i promille. Jeg og en veninne hadde sittet oppe og tatt noen cider kvelden før. Aldri skjedd siden. Det ble undersøkelse og saken ble henlagt etter 3 mnd med konklusjon om at jeg er en god omsorgsperson. Allikavel er jeg redd bv Jeg leser om alle som blir behandlet dårlig og feil, jeg vet om gode omsorgspersoner som har mistet barna sine fordi bv begår personlig vendetta. Og det spesielt mot enslige mødre, noe jeg er. Jeg er livredd for å miste det som betyr mest for meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle denne bekymringen... Her er det ingenting å være bekymret for, bar et har det kjempefint! Men de har andre barn også hatt, og de har blitt fjernet fra hjemme sine... Jeg vet at barnevernet gjør en god jobb og beskytter barna i vårt samfunn ( takk til de ), men jeg vet også om saker der det ikke har gått bra... Noen råd ang denne irasjonelle angsten? Anonymous poster hash: b2928...feb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Hvor får du det fra at barn som blir fjernet fra sine hjem "også har hatt det godt"?? Barn fjernes ikke uten grunn.... Hvis du driver å leser slik anti-barnevernet propaganda skjønner jeg at du blir redd. Men du må huske på at barnevernet har taushetsplikt og kan ikke uttale seg, på de sidene får du kun èn side av saken. Og jeg tviler på at barn som blir fjernet fra sine hjem har det så særlig godt! Anonymous poster hash: 6879e...a16
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Jeg skjønner frykten, det er masse negative artikler om BV, og flere provoserende historier. Men tross alt er de bare byråkratiet. Slik jeg leser innlegget ditt, så kan du å formulere deg, og da er det ikke så mye å være redd for. Du greide jo å klargjøre situasjonen sist. Og ser du dette fra den personens perspektiv: En fremmed unge går rundt i gata, hva gjør du? Jo, du ringer politiet, det er det eneste ansvarlige å gjøre. Det ville du også gjort. Ungen kan jo være fra motsatt side av byen. Men hadde de kjent deg, ville de visst at det gikk bra. Men bunnlinjen er at du ikke har noe å skjule, og at du åpenbart kan å forklare deg. Hvis -- HVIS -- bv henvender seg igjen, så tror jeg nok du kan gjøre det tydelig at det faktisk ikke er noe å være redd for. Det er i hvert fall min objektive vurdering, på grunnlag av slik du formulerer deg i teksten her. Anonymous poster hash: 8e40d...bc6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Barnevernet i nedre Eiker lager falske bevis for å ta barn ut av sine hjem. Advokater som sier at etaten burde hvert nedlagt for ti år siden. Jeg selv sitter med beviser på dette fra gamle saker. Valgte å slutte i jobben Min som barneverns pedagod pga av at jeg uke kunne stå for dette. Advokater og media vil snart offentlig gjøre dette og da smeller det! Anonymous poster hash: ee6cd...0fc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #5 Skrevet 31. mai 2014 En merkelig ting å si hvis du er bv-pedagog synes jeg.....ikke vanskelig å kjenne deg igjen i hvert fall!!! Anonymous poster hash: a9a7c...2c2
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 HI, jeg lurer paa om jeg husker deg. Skrev du om det her inne? Bra at det gaar bra med dere uansett! Anonymous poster hash: 74aa3...0a6
Isola&Lille+julegave Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Det skal fryktelig mye til før et barn blir fjernet fra sitt hjem. I mange tilfeller FOR mye. Men mange av de som ikke evner å ta vare på barna sine, ser det ikke selv. Der av mange historier. Du kan slappe helt av!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 En merkelig ting å si hvis du er bv-pedagog synes jeg.....ikke vanskelig å kjenne deg igjen i hvert fall!!! Anonymous poster hash: a9a7c...2c2 Javel, hvem er jeg da? Anonymous poster hash: ee6cd...0fc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Barnevernet i nedre Eiker lager falske bevis for å ta barn ut av sine hjem. Advokater som sier at etaten burde hvert nedlagt for ti år siden. Jeg selv sitter med beviser på dette fra gamle saker. Valgte å slutte i jobben Min som barneverns pedagod pga av at jeg uke kunne stå for dette. Advokater og media vil snart offentlig gjøre dette og da smeller det! Anonymous poster hash: ee6cd...0fc Nekter å tro at du har fullført 3-årig høyskoleutdanning med slike skriveferdigheter... For ikke å snakke om all skrivingen man gjør som bvp - dokumentasjon er en stor del av jobben. Prøver å se for meg dokumentene du har skrevet... Haha. Anonymous poster hash: 127fc...7cb
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #10 Skrevet 31. mai 2014 Dette er et useriøst nettforum og en skrivefeil her og der bryr jeg meg lite om Anonymous poster hash: ee6cd...0fc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #11 Skrevet 31. mai 2014 En merkelig ting å si hvis du er bv-pedagog synes jeg.....ikke vanskelig å kjenne deg igjen i hvert fall!!! Anonymous poster hash: a9a7c...2c2 Javel, hvem er jeg da? Anonymous poster hash: ee6cd...0fc Haha.. Hun mente ikke hvem du er i den forstand, men at andre ansatte i BV f.eks, fort kan finne ut hvem du er her du sitter å bryter taushetsplikten din! Når det er sagt, tror ikke jeg heller at du er en tidligere BV ansatt. Dårligere formulert enn det der får du ikke. Anonymous poster hash: bb0f8...999
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #12 Skrevet 31. mai 2014 En merkelig ting å si hvis du er bv-pedagog synes jeg.....ikke vanskelig å kjenne deg igjen i hvert fall!!! Anonymous poster hash: a9a7c...2c2 Javel, hvem er jeg da? Anonymous poster hash: ee6cd...0fc Haha.. Hun mente ikke hvem du er i den forstand, men at andre ansatte i BV f.eks, fort kan finne ut hvem du er her du sitter å bryter taushetsplikten din! Når det er sagt, tror ikke jeg heller at du er en tidligere BV ansatt. Dårligere formulert enn det der får du ikke. Anonymous poster hash: bb0f8...999 [/quote Ok. Anonymous poster hash: ee6cd...0fc
Fullrulle86 Skrevet 31. mai 2014 #13 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har en frykt for barnevernet. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg er en god mamma. Elsker barnet mitt, leker med henne, lærer med henne, verdsetter og tar vare på henne. Hun har alt hun trenger, rene og pene klær hver dag, har gode sko, får sunne hjemmelagde middager, vi er mye ute og hun er helt perfekt ( barnehagens ord! ). Jeg har såklart mine feil jeg også, som å la henne se barnetv lørdags morgens mens jeg sover lengre, kan bli irritert, serverer posemat om jeg er syk osv... Jeg var i fjor sommer innblandet i bv, jenta gikk ut morningen mens jeg lå å sov, vi var nyinnflyttey i nabolaget og ingen visste hvem vi var, en nabo fant jenta mi ute i gata og ringte politiet siden han ikke visste hvem hun tilhørte og jeg hadde da 0.2 i promille. Jeg og en veninne hadde sittet oppe og tatt noen cider kvelden før. Aldri skjedd siden. Det ble undersøkelse og saken ble henlagt etter 3 mnd med konklusjon om at jeg er en god omsorgsperson. Allikavel er jeg redd bv Jeg leser om alle som blir behandlet dårlig og feil, jeg vet om gode omsorgspersoner som har mistet barna sine fordi bv begår personlig vendetta. Og det spesielt mot enslige mødre, noe jeg er. Jeg er livredd for å miste det som betyr mest for meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle denne bekymringen... Her er det ingenting å være bekymret for, bar et har det kjempefint! Men de har andre barn også hatt, og de har blitt fjernet fra hjemme sine... Jeg vet at barnevernet gjør en god jobb og beskytter barna i vårt samfunn ( takk til de ), men jeg vet også om saker der det ikke har gått bra... Noen råd ang denne irasjonelle angsten?Anonymous poster hash: b2928...feb Du har lest for mye på propaganda sider. Ikke les på slike sider! Ingen der har selvinnsikt nok til å se at de er dårlige mødre! Jeg er dårlig mor selv noen ganger, hvem er ikke det? Det rare er at disse mødrene ALDRI er dårlige mødre. De er helt perfekte de! Du virker både selvreflektert og voksen. Ja du var i BV søkelys en gang, men saken ble jo henlagt fordi det var ikke noe hos deg å finne! Polititet er pliktige å melde fra når barn er involvert, uansett hva det måtte være. For BV sin del er din sak avsluttet og jeg syns du bør gjøre det samme for din egen del
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #14 Skrevet 31. mai 2014 Barnevernet i nedre Eiker lager falske bevis for å ta barn ut av sine hjem. Advokater som sier at etaten burde hvert nedlagt for ti år siden. Jeg selv sitter med beviser på dette fra gamle saker. Valgte å slutte i jobben Min som barneverns pedagod pga av at jeg uke kunne stå for dette. Advokater og media vil snart offentlig gjøre dette og da smeller det! Anonymous poster hash: ee6cd...0fc Jobben i Nedre Eiker kommune jeg og du virker som noen som liker å spre falske rykter. Er du dama som ble avskjediget for ca et år siden? Anonymous poster hash: 13bef...050
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #15 Skrevet 31. mai 2014 Jeg har en frykt for barnevernet. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg er en god mamma. Elsker barnet mitt, leker med henne, lærer med henne, verdsetter og tar vare på henne. Hun har alt hun trenger, rene og pene klær hver dag, har gode sko, får sunne hjemmelagde middager, vi er mye ute og hun er helt perfekt ( barnehagens ord! ). Jeg har såklart mine feil jeg også, som å la henne se barnetv lørdags morgens mens jeg sover lengre, kan bli irritert, serverer posemat om jeg er syk osv... Jeg var i fjor sommer innblandet i bv, jenta gikk ut morningen mens jeg lå å sov, vi var nyinnflyttey i nabolaget og ingen visste hvem vi var, en nabo fant jenta mi ute i gata og ringte politiet siden han ikke visste hvem hun tilhørte og jeg hadde da 0.2 i promille. Jeg og en veninne hadde sittet oppe og tatt noen cider kvelden før. Aldri skjedd siden. Det ble undersøkelse og saken ble henlagt etter 3 mnd med konklusjon om at jeg er en god omsorgsperson. Allikavel er jeg redd bv Jeg leser om alle som blir behandlet dårlig og feil, jeg vet om gode omsorgspersoner som har mistet barna sine fordi bv begår personlig vendetta. Og det spesielt mot enslige mødre, noe jeg er. Jeg er livredd for å miste det som betyr mest for meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle denne bekymringen... Her er det ingenting å være bekymret for, bar et har det kjempefint! Men de har andre barn også hatt, og de har blitt fjernet fra hjemme sine... Jeg vet at barnevernet gjør en god jobb og beskytter barna i vårt samfunn ( takk til de ), men jeg vet også om saker der det ikke har gått bra... Noen råd ang denne irasjonelle angsten? Anonymous poster hash: b2928...feb Dette har du skrevet om for lenge siden. Og da la du frem litt annerledes og fikk skikkelig "juling". Barn og alkohol hører ikke sammen! Dersom du våknet med 0,2 i promille så hadde du mer da du la deg. Du bør ikke ligge å sove ut rusen når du har ansvar for barn. Håper du har lært. Anonymous poster hash: 1d9b9...93f
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #16 Skrevet 31. mai 2014 Husker deg. Noen som har link til den gamle tråden du lagte om deg og venninnen som satt å drakk? Syns å huske du fikk gjennomgå da.. Anonymous poster hash: 2214e...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå