Gå til innhold

Knip! Knip! Kniiiiiip!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn!

Dagens påminnelse, jenter :D

Anonymous poster hash: e51fa...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!:) det trenger jeg å bli påmint. Kommer på det ca to ganger i mnd :( er vel lurt å gjøre ofte, for resten av livet??

Anonymous poster hash: b2b48...c12

Skrevet

Takk!!:) det trenger jeg å bli påmint. Kommer på det ca to ganger i mnd :( er vel lurt å gjøre ofte, for resten av livet??

Anonymous poster hash: b2b48...c12

Ja det er det ;) Jeg begynte etter jeg fikk min første unge for 4 år siden. Sexlivet har blitt bare bedre og bedre :D (samme mann ja ;) )

Skrevet

You said it sister! Knip, knip og knip enda mer. Fødte for 8,5 mnd siden og besto trampolinetesten forrige helg;)

Anonymous poster hash: f2b9f...2af

Skrevet

You said it sister! Knip, knip og knip enda mer. Fødte for 8,5 mnd siden og besto trampolinetesten forrige helg;)

Hva er trampolinetesten? :)
Skrevet

He he:) kom ingen dråper i trusa selv om jeg var litt tissetrengt.

Skrevet

Jeg får ikke til denne knipingen. Får til å stoppe tissestrålen, men får ikke til knipinga riktig ellers. Hjelp? Og hvor ofte og mye knipe for å gå skikk på lekkasje?

Anonymous poster hash: 4bd17...d97

Skrevet

Kjøp deg vaginakuler på kondomeriet så du kjenner at kniper;) det å stoppe strålen er ikke noe som skal gjøres ofte men en test for å se hvor sterk muskulaturen er.

Skrevet

Kjøp deg vaginakuler på kondomeriet så du kjenner at kniper;) det å stoppe strålen er ikke noe som skal gjøres ofte men en test for å se hvor sterk muskulaturen er.

Ja det kan være lurt med vaginakuler for å lære seg å knipe riktig :) Jeg har 4 stk med forskjellig tyngde. Har ingen problem med å holde på flere av de over lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...