Gå til innhold

Hvor store deler av måneden har dere menssmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, selv har jeg mye av det. Skal til utredning hos gyn nå, men er jo engstelig for kreft. Har aldri hatt problemer med uregelmessige blødninger og liknende, mensen er regelmessig. Men jeg har jo hørt at smertene ved underlivskreft kommer først når det er svært alvorlig..

Anonymous poster hash: 3d212...d20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte litt småsmerter, eller menssmerter ila mnd. Får det ifb med eggløsning, og har tidvis litt murringer og småvondter. Hos meg er alt ok. Var til gyn ul for noen mnd siden også. Så normalt for meg.

Anonymous poster hash: b3ed4...b78

Skrevet

Litt vondt ved eggløsning og veldig vondt de to første dagene av mens! Uutholdelige smerter under mens, og stikkende/lynende smerter som gjør at jeg må klemme på magen, sette meg, bøye meg osv. ved eggløsning! Au!

Anonymous poster hash: f24fa...0a7

Skrevet

Hos meg forsvinner smertene ved mens, og kommer tilbake noen dager etter. Helt omvendt av alle andre, føler jeg :( 

Jeg gruer meg veldig til gyn - og ikke minst å gå og vente på resultatene.

HI

Skrevet

Kan luft i magen mistolkes som underlivssmerter? har ofte mye luft..

Jeg merker også at når jeg trener mye får jeg vondt i korsryggen - særlig ved bakketrening, og da ligger det som et belte rundt korsryggog underliv. Samtidig forsvinner smerter umiddelbart etter trening eller når jeg drikker vin etc. 

HI

Skrevet

Tror ikke du er så unormal jeg. Selv har jeg smerter fra eggløsning og helt frem til mensen kommer. Da forsvinner de. Grusomt:(

Anonymous poster hash: 0e991...7d3

Skrevet

Kun under menstruasjon, og vil ikke kalle det smerter, heller trykking i korsryggen.

Anonymous poster hash: 24e6f...627

Skrevet

Tror ikke du er så unormal jeg. Selv har jeg smerter fra eggløsning og helt frem til mensen kommer. Da forsvinner de. Grusomt:(

Anonymous poster hash: 0e991...7d3

Er det likt hver måned? Jeg merker at enkelte måneder er det mye, andre mindre.

hadde det slik før jeg fikk barn også, men det forsvant umiddelbart etter KS og kom tilbake etter noen år.. Nå syns jeg at det er hyppigere enn før.

Selv om jeg ikke unner deg det, så er det godt å høre at vi er flere. Jeg går nesten ut fra at jeg har langt fremskreden kreft.. og blir veldig redd når jeg tenker på det

Smertene er ikke slik at jeg ikke klarer hverdagen - og trener 4-5 dager i uka ved siden av mye annen aktivitet, men jeg kjenner dem godt..

HI

Skrevet

Jeg har veldig smerter ved eggløsning, da nesten en uke. Lite eller ingenting ved mens. All dritten kommer sammen med EL, dårlig humør, menssmerter, vondt i kroppen og kviser… Har kobberspiral, så kanskje det har noe å si. Aldri vondt når selve mensen kommer. Før var det motsatt, visste når mensen kom pga smertene. Men nå regner jeg jo bare to uker fra EL så vet det da og :)

Anonymous poster hash: 54c5c...72f
Skrevet

Før jeg fikk barn, 3 uker i mnd sammenhengende, dag og natt. Nå etter jeg fødte er det smerter kun mens jeg blør. Jeg har alvorlig endometriose.

Anonymous poster hash: 6fb57...cce

Skrevet

Jeg er nok veldig heldig på det området. Er lite plaget med menssmerter. Kanskje jeg kjenner noe de 3 første dagne. Litt murring og nedpress (eller hovenhet i underlivet), men ikke noe som plager mer nevneverdig. Samt at dette er nesten blitt borte etter jeg har født flere barn :)

Får legge til at jeg har vært unormalt uheldig på andre områder, så er glad jeg er heldig med noe ;)

Anonymous poster hash: 2ab70...a8e
Skrevet

Jeg har forferdelige smerter fra eggløsning til mens, har endometriose :/

Anonymous poster hash: 247dd...8c0
Skrevet

1-2 dager når mensen har kommet

Anonymous poster hash: 9730b...563
Skrevet

Hele måneden eller hele tiden er bedre å si :-P

Skrevet

Før hadde jeg "pmssmerter" og menssmerter men etter jeg fikk et barn så har jeg null smerter og til og med null pms.

Du kan ikke ha endriotisme? El hva det heter?

Anonymous poster hash: 68fbd...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...