Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Idag var min første bursdag som alenemor. Både jeg og min lille på litt over halvannet år hadde fri idag, så jeg hadde planlagt en skikkelig hyggedag i byen... Men det jeg ikke tenkte på var at alle andre barnehage- og skolebarn i kommunen også hadde fri. Av den grunn var det mange familier i byen, bestående av mødre, barn og fedre. De fleste så så lykkelige ut, og fedrene var engasjerte og interessrtte i barna, og viste mor mye oppmerksomhet og kjærlighet... For et år siden hadde jeg en utrolig hyggelig bursdag sammen med sønnen og BF. Så vel omtrent ut som flere av familiene jeg så idag.. Dette virker kanskje sytete for noen av dere, men for meg var dette en ganske vinddag. Hadde saldri trodd at jeg skulle være alenemir idag.... jeg savner ikke faren til gutten min. (Var han som valgte å gå, og når sjokket hadde lagt seg forstod jeg at det var det beste for meg og gutten.) Men jeg savneren å dele hverdagen med, en som er interessert i meg, hvordan jeg har det og hvordan dagen min har vært. En som er der. En som jeg ksn ha det hyggelig sammen med uten å føle meg som en belastning.. Anonymous poster hash: 5cf41...c82
*Miss Marple* Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Skjønner godt at det er sårt å se andre har det du savner, spesielt på. En så spesiell dag som dette. Men du har det viktigeste, du har din lille skatt ❤️ Gratulerer ned dagen (klarte det såvidt før dagen er slutt) og ønsker deg et strålende og spennende år!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Skjønner godt at det er sårt å se andre har det du savner, spesielt på. En så spesiell dag som dette. Men du har det viktigeste, du har din lille skatt ❤️ Gratulerer ned dagen (klarte det såvidt før dagen er slutt) og ønsker deg et strålende og spennende år! takk for gratulasjonen Hadde aldri trodd at jeg skulle reagere sånn som jeg gjorde igår... Anonymous poster hash: 5cf41...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå