Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Har en fantastisk mann, fantastisk på alle måter, snill, trofast, fantastisk far, vi deler på alle oppgaver, alt av husarbeid .... Og jeg er lei! Vi har vært sammen i 20 år ... Hva er det med meg? Hvorfor kan jeg ikke bare være fornøyd? Jeg har en jobb som jeg liker, barna er friske, de har det bra, det går bra på skolen. Hjelp! Anonymous poster hash: 2b07b...db4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Opplevelser. Reis bort på en eventyrlig tur sammen. Tror du kjeder deg, blir for mye hverdag og det samme som går om og om igjen. Anonymous poster hash: 69bfb...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå