Gå til innhold

Jeg er så lei!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk mann, fantastisk på alle måter, snill, trofast, fantastisk far, vi deler på alle oppgaver, alt av husarbeid ....

Og jeg er lei!

Vi har vært sammen i 20 år ...

Hva er det med meg? Hvorfor kan jeg ikke bare være fornøyd?

Jeg har en jobb som jeg liker, barna er friske, de har det bra, det går bra på skolen.

Hjelp!



Anonymous poster hash: 2b07b...db4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevelser. Reis bort på en eventyrlig tur sammen.

 

Tror du kjeder deg, blir for mye hverdag og det samme som går om og om igjen.



Anonymous poster hash: 69bfb...889

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...