Gå til innhold

Til dere som la på dere 25 kg + i svangerskapet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye la du på deg?... Og hvor mye veide babyen da den ble født?

Anonymous poster hash: eb1db...a82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 kg + -

Babyen veide 3,7 kg.

Anonymous poster hash: ea7a0...c05

Skrevet

25 kg baby 3500g

30 kg babyene 2400g og 2600g

Svangerskapsforgiftning og ekstremt mye vann i kroppen begge svangerskap.

Var nede i normalvekt i løpet av et år begge gangene.

Anonymous poster hash: e47f5...0fa

Skrevet

La på meg 26kg- baby 3560g :)

Hadde syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt mye vann i kroppen, mest i føttene, ikke så lekkert syn på slutten der nei :(

Skrevet

Jeg hadde gått opp 24,5 kg tre uker før termin. Guttungen veide 3 kg akkurat. Jeg var tilbake på normalvekt etter tre måneder. Normalt svangerskap :)

Skrevet

30 kg opp - lang baby - 3865 g

(Gikk ned vekten igjen - uten "innsats")

32 kg opp - middels lang baby - 3490 g

(10 kg sitter i - har lavt stoffskifte som har forverret seg)

Anonymous poster hash: 2ea19...a6e

Skrevet

38 kilo med første. 4,2 kilo baby.

35 kilo med andre 3,5 kilo baby.

Tåler ikke hormonforandringene dessverre. Får samme reaksjon på p-piller. Eser ut. Når har jeg heldigvis bare 10 kilo igjen å ta av, etter 6 mnd ;-)

Anonymous poster hash: 7a805...f69
Skrevet

32 kg med første. Hun var 3690g .

Å 18 kg med andre. Han var 4500g .

Skrevet

La på meg 25 kg med første, han veide 3165 g. Med siste la jeg "bare" på meg 17, hun veide 3025.

Vet ikke hvorfor, med første kasta jeg opp nesten hber dag, hadde ikke noe merkbart med vann og er slank i utgangspunktet.

Skrevet

bortsett fra vann, så er en slik enorm vektoppgsng ikke relatert til svangerdkapet. det er jo helt enormt.

Anonymous poster hash: 0dce5...a1f

Skrevet

La på meg ca 20 kg alle gangene. Babyene var 4400g, 3900g og 3800g. Spesielt andre gang var jeg veldig aktiv, men det gjorde ingen forskjell. Kroppen min lagrer alt i gravid tilstand.

Anonymous poster hash: d45b8...342

Skrevet

La på meg ca 20 kg alle gangene. Babyene var 4400g, 3900g og 3800g. Spesielt andre gang var jeg veldig aktiv, men det gjorde ingen forskjell. Kroppen min lagrer alt i gravid tilstand.

oh sorry! Så først nå at det stod 25+ kg. Jeg leste 20...

Skrevet

32 kg... babyen vog 3530 gr.

Hadde myyyyyyye vann og 18 av kg forsvant de første fem dagene etter fødselen. ;)

Skrevet

+27 kg og babyen veide 3240

Det var dels dårlig kosthold og dels vann.

Anonymous poster hash: 207f0...e0f

Skrevet

30 kg - 3530

25 kg - 3770

Anonymous poster hash: 8b0bb...d58

Skrevet

La på meg 25kg, brukte 6mnd på å bli kvitt alt. Babyen veide 2580.

Anonymous poster hash: 23fbe...37c
Skrevet

Ble vel 40 kilo. Baby veide 3720.. Og måtte slite og jobbe for hver en kilo. Neste svangerskap gikk jeg opp bare 10. Så det nytter. Og man må ikke gi opp om man har lagt på seg mye under svangerskapet og man opplever at det ikke "raser av", slik "alle andre" opplever...det er bare og trene og spise sundt,- og vente til ammeslutt, da amming hos mange faktisk holder på noen kilo.

Jeg har vært blant de som kunne vært 10kg pluss (eller mer) etter hvert svangerskap, altså 20 kilo opp etter to, men jeg gav meg ikke, og jammen har jeg fått tilbake kroppen fra før graviditet, og enda litt finere..(noe som heeeelt sikkert ikke har noe og gjøre med at mitt eget syn på kroppen  og kropp generelt har endret seg med de13 år som har gått siden jeg ble gravid med første....)

Tok meg litt over 3 år og bli kvitt babyvekta som det kalles............3mndr og ammeslutt med 2.mann (har lite melk, og den er "dårlig"...Ligger i slekta....Noen av oss opplever nok melk, men den er for næringsfattig.. Jeg hadde lite  OG næringsfattig. Men tre måneder holdt jeg ut med "dobbelmating.. Amming så flaske.....)

Anonymous poster hash: c87c1...9d5
Skrevet

Jeg la på meg 27 kg i første svangerskapet, babyen veide 3500 gram. Gikk ned 17 kg første uken etter fødsel, resten forsvant med amming i løpet av noen mnd.

I andre svangerskap gikk jeg "bare" opp 22 kg og babyen var 3900 gram. Her forsvant kiloene veldig raskt.

Ikke veldig mye vann i kroppen, men selvfølgelig noe.

Anonymous poster hash: c5e97...1b0

Skrevet

Opp 30 kilo med nummer 1 og han veide 3640 gram

20 kilo med nummer 2 og veide 4300 gram, men 14 dager på overtid :( Og jeg gikk ned 25 kg på sykehuset :D

Skrevet

Opp 30 kg med førstemann. Svangerskapsforgiftning og antatt uoppdaget svangerskapsdiabetes. Baby veide 5100 g.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...