Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Redd for å miste, vil at magen skal synes, vil på ul snarest!! Er så utålmodig og helt ute av meg selv! Hvordan klare å vente? Anonymous poster hash: a3c5a...039
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Vel, kjenner følelsen, men det er nok bare å ta en dag av gangen
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Du må bare.. Vente altså ikke noe man får gjort og jeg hadde det på samme måten.. Ble nesten helt sprøøø. Sov ikke på 9 måneder jeg :( Men så har jeg ei fantastisk snuppe nå som lyser opp livet mitt så det var verdt det, selv om det var slitsomt ventetiden Lykke til, det går sikkert heeeelt fint!!!!! Anonymous poster hash: d2435...534
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Og om ca 30 uker så er du drittlei, og har mest lyst til å bli ferdig. Deretter starter fødselen, og du vil i det hele tatt lure på hvorfor du gjorde dette. Og så har vi barseltiden hvor du sitter og gråter og lurer på hvor det ble av deg oppe i det hele. Og så går tiden, og det er snart tid for å sende ut innbydelser til konfirmasjon... Men sånn ellers, gratulerer, og lykke til. Anonymous poster hash: aea8a...da8
Septembermirakel❤️ Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Skulle ikke være anonym der da! #3 Endret 30. mai 2014 av Septembermirakel❤️
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Hold deg opptatt med ting, det er vel det beste rådet jeg kan komme med egentlig. Nå som sommeren er her så er det jo fint å pusle med hus og hage, kanskje du snart har ferie også? Da går jo tiden fort Sett deg mål, og hvis du skal ta UL så merk dagen i kalenderen og tell ned. Det går fortere enn du tror! Ang det å miste har jeg ingen erfaringer med, men prøv å stress ned og tenk at det mest sannsynlig går bra. Magen kommer fortere enn du aner, nyt tiden med flat mage som ikke er i veien! Anonymous poster hash: ce35b...19e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Ikke tenk på det, bare. Hold deg opptatt med andre ting. Til slutt er du så lei magen og alle blikkene at du spyr, nyt tiden mens den er der, før all ungevrælingen og søvnløsheten Anonymous poster hash: f8eb4...10e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Hahaha:-) jeg synes de seks siste mnd er helt ok jeg. Bare de første tre jeg tenker og venter så innmari. Krysser fingrene! HI Anonymous poster hash: a3c5a...039
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 I tillegg har jeg en fra før, så vet ca hva jeg går til:-) elsker barseltiden! Litt trøtt, men ellers bare kos:-) Anonymous poster hash: a3c5a...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå