Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Har lett huset rundt etter ene bunadskoen min, men finner den ikke! fortvilende... Skal i konfirmasjon i morgen:/ Anonymous poster hash: cd1a2...c85
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Har du hund som kan ha gjemt den? Jeg ser ikke, men har du kikket under eller bak kommode hvor du egentlig tror det er for lite plass? Hvor fant du den andre? Kan en av barna ha lagt den i en lekekasse? Og standardspørsmålet: hvor tok du dem av deg sist? Kan den ha komme sammen med andre klær eller sko som var der samtidig? Anonymous poster hash: 2cfa9...830
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #3 Skrevet 31. mai 2014 Tusen takk for at du prøvde å hjelpe men jeg fant ikke skoen, så jeg måtte bruke noen som var for små.. Verker godt i tærne nå! Anonymous poster hash: cd1a2...c85
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2014 #4 Skrevet 31. mai 2014 Jeg så ikke denne i går, så svaret kommer vel for sent, men jeg synes jeg ser den bak en eske langt inne i et skap. Den ligger liksom litt i klem og nesten under denne esken. Esken er av skoeskestørrelse. Det ligger noe papir ved siden av, minner om gammelt avispapir. Og jeg ser noe farger, og jeg får assosiasjoner til flagg, og fargen grønn. Høyden på plasseringen er bare litt over gulvhøyde. Anonymous poster hash: 91242...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå