Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Uten mann og barn. Har snart en gutt på 1 år og har enda ikke vært helt hjemme alene. Ikke at jeg trenger det så mye, men jeg skulle gjerne hatt en kveld/ helg hjemme alene. Samboeren min har ingen hobby og sitter derfor kun hjemme på kveldene.. Er forsåvidt hjemme alene ikveld, men gutten ligger og sover.... Anonymous poster hash: 0f76e...98d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg og! Jeg har barn på fem og to år og har vært EN natt alene på over fem år!! Anonymous poster hash: 1bb4d...8b8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Hehe, her er barna 5, 7, 10 og 13 år, så her er det jammen ikke mye alenetid gitt Er en unge borte på besøk er det tre igjen, og eldste legger seg jo ikke lenge før meg så det er ikke mye tid man har alene i stuen etter barnas leggetid lenger heller... Nå har jeg planlagt en hyttetur med en venninne uten barn på sensommeren, bare en helg, men det er første gang jeg er helt barnløs over natta på 8 år. Men sitter faktisk alene i stuen nå da, mannen er ute og går en tur sammen med en kamerat, de to eldste ungene er på kino med fetteren sin og de to yngste sover. Anonymous poster hash: 1f007...055
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Jeg reiste på jentetur når minstemann var 9 mnd! Og det var helt fantastisk! ::-) jeg jobber meg opp fri dager jeg kan ta innimellom der jeg er hjemme alene når ungene er i bhg, eller av og til ha barnevakt hvis mannen skal ut på byn en tur:-) Anonymous poster hash: 3c085...1a9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Vært på en overnattingstur til oslo. Var borte en natt. Skal til london i pinsa uten mann og barn. Men jeg tenker hjemme alene i huset... Der jeg kan gjøre ting som jeg har planlagt en stund. Uten å måtte forholde meg til dupp/mat/hva samboer skal. ... men bare være meg:-) og la det jeg holder På med ligge uten å måtte rydde sammen. .. Ble 1time alene ikveld etter at gutten sovnet... hva gjorde jeg? Sovnet på sofaen.... Anonymous poster hash: 0f76e...98d
MammantilNurket Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Uten mann og barn. Har snart en gutt på 1 år og har enda ikke vært helt hjemme alene. Ikke at jeg trenger det så mye, men jeg skulle gjerne hatt en kveld/ helg hjemme alene. Samboeren min har ingen hobby og sitter derfor kun hjemme på kveldene.. Er forsåvidt hjemme alene ikveld, men gutten ligger og sover.... Anonymous poster hash: 0f76e...98d Du må si klart i fra at du vil være litt alene. Jeg sendte Kjæresten og Nurket (snart 11 mnd.) på guttetur til svigers. Hadde fire nydelige netter og tre herlige dager hjemme alene. Jeg vet at jeg blir en mye bedre mamma og kjærste når jeg får litt alenetid.Anbefales Endret 30. mai 2014 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå