Gå til innhold

Jeg er så lei av hverdagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skitlei av hverdagen for tiden. Lei husarbeid, unger, mann, bil, kjøring hit og dit, pliktbesøk, hage, ja - alt sammen!

Jeg har en god mann og supre unger, trenger egentlig bare en liten pause og trenger gode forslag, hvis noen har.

Anonymous poster hash: fa32c...d46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også litt der...

Skrevet

Da tar du en dag og gir f... i alt og gjør det du trives med. 

For meg er det terapi å gå på fjelltur, både med og uten barn. :)

Anonymous poster hash: a4ce1...504
Skrevet

Det går nok over... alle har slike dager innimellom. Hva med en shoppingtur for deg selv, eller fjelltur alene som hun over her skriver. Eller gå ut å spis en deilig middag med ei venninne. 

Anonymous poster hash: b3a62...30d
Skrevet

Spa :bolledeig: Det er min lille "pause" fra hverdagen... Alt fra 1 time rett etter jobb til å dra bort over natten... !

Anbefales :tongue:

Anonymous poster hash: c2660...472
Skrevet

Se på hva du bruker tiden din til og om det er noe du kan skrelle bort. Mye man føler man må som krever mye energi og man kanskje kan heller si nei til. Og gjør mer av det som gir deg positiv energi. Lei en vaskehjelp og ta med ungene på stranda og la husarbeid være husarbeid

Anonymous poster hash: b7425...7f9

Skrevet

Hva med å sette deg ned, koble fra, alene et eller annet sted, ute på en stein i skogen..

Sitt og tenk over hva du faktisk har. Alt det gode du har i livet ditt. Kjenn på det, nyt det!

Anonymous poster hash: 073be...3b5

Skrevet

Det er lov å bli lei... kom deg ut av huset og bruk litt tid for deg selv. Støtter hotellovernatting med spa!

Mulig du på sikt må omstrukturere litt så du får litt mer tid for deg selv (og med mannen?) i hverdagene?

Skrevet

- Send mann og barn ut på kino, bowling eller liknende en kveld, alternativt "Lekeland", skogtur eller i svømmehallen. Kos deg hjemme med et varmt bad/fotbad/egenpleie, litt champagne, film/ bok/stillhet og litt god mat.

Du kan også sende dem på besøk til slektninger en hel helg ;)

- Pynt deg skikkelig og gå ut og spis på restaurant ... alene.

- Ta et døgn på hotell alene.

- Meld deg på et spennende kurs til høsten.

- Reis på SPA en (lang)helg.

Skrevet

Støtter de andre forslagene her! Alenetid er det du trenger, gjør noe for deg selv,som du liker :)

Skrevet

Kjenner igjen hvordan du har det - er så lett å miste seg selv når hverdagen bare kommer og går i en endesløs rekke.

Høsten jeg fylte 30 gikk jeg på en skikkelig smell som til slutt endte med en søvnløs natt ved kjøkkenbordet med penn og papir. Jeg begynte å notere ned en lang liste store og små ting jeg hadde lyst til å gjøre - alt fra reiser til fjernere strøk til kanopadling, moskussafari, sykurs og vinsmaking med venninner etc. Jeg bestemte meg for å begynne å prioritere disse tingene og krysse av på lista etter hvert som de ble gjennomført.

Det er snart åtte år siden lista ble skrevet, men jeg har den fremdeles med meg og selv om det står mye igjen er det deilig å se at jeg har kommet i mål med mange drømmer også :-)

Jeg sier ikke at du skal gjøre som meg, men som de andre her inne sier; finn litt tid til å prioritere deg selv!! Og et annet råd: vær mer sammen med folk som får deg til å le :-)

Anonymous poster hash: 9d375...f21

Skrevet

Er også der for tiden....Nå holder vi attpåtil å får nytt kjøkken så det er fullt kaos i stua/ kjøkken! Er veldig lei klesvask for tiden også, og da mest å brette klær så d ser helt bomba ut på vaskerommet(veldig glad jeg har det). Men skal ta d i løpet av helgen;) skal hente nye krefter på fjelltur med barna i morgen mens samboer demonterer gammel innredning før den nye settes inn på søndag.

Ta deg en timeout og gjør noe alene noen timer uten mann og barn. Det skal jeg til uka- skal på shopping og besøke gammeljobben. Gleder meg:)

Anonymous poster hash: 8871b...f1b

Skrevet

Tusen takk for gode svar.

Tingen er at jeg føler meg så lei og sliten at jeg ikke føler jeg gidder noenting.

Så jeg tror jeg begynner med en fjelltur. Litt frisk luft og plass til å tenke høres bra og forfriskende ut! Så får spa og café komme siden.

HI

Anonymous poster hash: fa32c...d46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...