Gå til innhold

Mac eller pc? Hva slags nettbrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er totalt uvitende om alle slags tekniske duppeditter, har en 6 år gammel pc h or jeg ikke får plass til mer materiale(les: bilder), og en ganske ny iPhone. Trenger nå ny datamaskin som dere skjønner. Den skal ha god lagringsplass og være brukervennlig. Bra grafikk gjerne, gode muligheter hva gjelder bildeprogrammer men også seriøse programmer til forskning som f.eks SPSS (om noen kjenner til denslags). Leker også med tanken på et nettbrett/iPad. Vil gjerne at ungene lærer deg å håndtere den og kan ha noen spill etc. Må innrømme at jeg forelsket meg i brulervennligheten og designet til iPhonen min da jeg anskaffet meg den, og vurderer kjøpe Mac og iPad.... Men er de verd prisen?

Kan noen datanerder som også er damer hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 72706...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mac og kommer ikke til å gå tilbake til noe annet. Programmet du nevnte har jeg aldri hørt om ;)

Jeg mener mac er verdt prisen, men skal du først sammenligne så må du gjøre det på ordentlig. En mac til 10.000 er selvsagt mye bedre enn en acer til 3000. 

Har du allerede iphone og har nok av penger ville jeg godt for ipad og mac, de snakker veldig bra sammen.

Skrevet

jeg har mac ipad & iphone. elsker hvordan allt finnes over allt samtidig! alle notater avtaler & alarmer ligger på alle 3 & bilde skyen sørger for at jeg alltid har det bildet jeg ser etter på rett "doppeditt" gubben har en nyere samsung pc, tab & tlf de "flyter" ikke sammen på samme måte syntes jeg, elsker macen min :)

Anonymous poster hash: b0ec3...9fa
Skrevet

Jeg sverger til Apple sine produkter :) Synes virkelig det er verdt pengene! Aldri hatt noe problemer med min snart 7 år gamle iMac :D Og har bare hatt iPhone siste 6 årene. Går aldri tilbake til pc eller android-tlf!

Anonymous poster hash: 30001...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...