Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Noen som jobber 60 % i barnehage og vet hva lønna er for ufaglærte? Hva tjener du? Anonymous poster hash: ea728...bc4
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Jeg jobber 80%. Årslønn på 235 000. Ti års ansinitet. Anonymous poster hash: 3f949...76d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Fikk 80% lønn i permisjonen. Ca. 15000 utbetalt i mnd. Anonymous poster hash: cf15d...bae
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Litt over 400000. Barnevernsped i bhg, ca 21(?) utbet. på 100%. Anonymous poster hash: ab77f...f00
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 I 100% med 10 års ansiennitet tjener jeg nå 339 000 før skatt. Ufaglært Anonymous poster hash: cf15d...bae
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Syns det er for gale at de som tar vare på barna våre skal ha så dårlig betalt! Anonymous poster hash: 484eb...71b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Jeg jobber i bhg. Vet at ufaglært assistent hos oss tjener rundt 13000,- i mnd etter skatt. Usikker på ansiennitet, men mellom 6-10 et sted.. Anonymous poster hash: 49e8d...727
Anyne Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Ca 12000 før skatt for ufaglærte uten ansenite i 60% stilling Endret 30. mai 2014 av Anyne
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 Jobber 50 % og tjener ca 13500 før skatt. Anonymous poster hash: 918a0...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå