Gå til innhold

60 % stilling BHG lønn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber 60 % i barnehage og vet hva lønna er for ufaglærte? Hva tjener du?

 

Anonymous poster hash: ea728...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 80%. Årslønn på 235 000. Ti års ansinitet.

 

Anonymous poster hash: 3f949...76d

Skrevet

Fikk 80% lønn i permisjonen. Ca. 15000 utbetalt i mnd.

 

Anonymous poster hash: cf15d...bae

Skrevet

Litt over 400000. Barnevernsped i bhg, ca 21(?) utbet. på 100%.

 

Anonymous poster hash: ab77f...f00

Skrevet

I 100% med 10 års ansiennitet tjener jeg nå 339 000 før skatt. Ufaglært

 

Anonymous poster hash: cf15d...bae

Skrevet

Syns det er for gale at de som tar vare på barna våre skal ha så dårlig betalt!

 

Anonymous poster hash: 484eb...71b

Skrevet

Startlønn fagutdannet r305 800 kr

Skrevet

Jeg jobber i bhg. Vet at ufaglært assistent hos oss tjener rundt 13000,- i mnd etter skatt. Usikker på ansiennitet, men mellom 6-10 et sted..

 

Anonymous poster hash: 49e8d...727

Skrevet (endret)

Ca 12000 før skatt for ufaglærte uten ansenite i 60% stilling

Endret av Anyne
Skrevet

Jobber 50 % og tjener ca 13500 før skatt.



Anonymous poster hash: 918a0...95c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...