Gå til innhold

Gruer meg til ferie fordi jeg er tykk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig overvektig. 160 og 73 kg, så rimelig lubben ja. Skal på ferie i danmark med et vennepar som er slanke og trente. Det er lenge siden hun fødte, mens jeg fødte for to mnd siden. Har gått ned, men har fremdeles mye igjen. Det er det eneste jeg tenker på, hver dag hele dagen. Hvor tykk jeg er. Når jeg tenker på ferien så er det eneste jeg tenker på hvordan skjule kroppen uten å renne bort. Klarer ikke glede meg :(

Anonymous poster hash: a6715...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gruer meg også pga. kroppen min! Har funnet ut at jeg skal kjøpe meg noen nye flatterende kjoler for å føle meg vel. Det burde du også unne deg! Du har trossalt akkurat født, og da er det helt greit å ha litt ekstra! Gå på diett med sunn mat og null sukker til du drar, du ammer vel? Så forsiktig med slanking! Men kiloene vil kanskje forsvinne litt av seg selv om du kutter unødvendig snacks!

Anonymous poster hash: a7c4a...aba

Gjest Julia1984
Skrevet

Du er da ikke veldig overvektig!!!

Rett deg opp, vær stolt av deg selv - du er fin! Utstråling og god selvtillit er det vakreste som finnes!

Skrevet

Du er da ikke veldig overvektig!!!

Rett deg opp, vær stolt av deg selv - du er fin! Utstråling og god selvtillit er det vakreste som finnes!

Enig :)

Anonymous poster hash: 80c64...7f5

Skrevet

For å være ærlig, når du er bare 160 høy skal det mye til før du ser stor ut, siden de fleste er ganske mye høyere enn dette.

Anonymous poster hash: 42a84...ad7
Skrevet

Det blir i hvert fall ikke bedre av å snakke deg selv ned, og si at du er fæl. Bestem deg for at du er god nok som du er, kjøp noen fine klær som passer, og få stelt håret ditt...

Håper du klarer å kose seg likevel!

Anonymous poster hash: cbc60...93c
Skrevet

Du er ikke "veldig overvektig" som du skriver her. For all del, lev sunt osv så kanskje du føler deg bedre men vær snill med deg selv - du har jo nettopp født!

Anonymous poster hash: 62a34...366
Skrevet

Du er ikke bælfeit, bare lubben, og det er det ingen som sier noe på at du er når du rusler rundt med barnevogn altså...

Kjøp deg noen nye klær, noen flatterende sommerklær som passer fasongen din, rett ryggen og vær stolt av at denne kroppen har produsert et barn! Så lenge du ikke fortsetter å spise feil vil kiloene sakte men sikkert renne av og for hver uke vil du ser forskjell.

Ikke kle deg i helt formløse telt, men kjøp noe du føler deg vel i, som du kan slappe av i. Tror merker som zizzi o.l. begynner på 42 og du bruker vel ikke større størrelse enn det? Med noen litt trange knebukser og litt løsere overdeler, noen smykker i halsen og smarte sandaler blir du kjempefin.

Hva med noe slikt som dette:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=662923437096203&set=a.546822378706310.1073741829.543488819039666&type=1&theater

Jeg er forresten 174 cm høy og 82 kg selv så jeg regner med vi er omtrent like feite, men det går rette veien. Mellom en halv og en kilo forsvinner hver uke, og etterhvert blir nok kroppen som før :)

Anonymous poster hash: 9d70e...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...