Gå til innhold

Tror du FF ville synes at DU er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller vil hun si du er en smådvask og uflidd småbarnsmor som kunne hatt godt av en make over?

Anonymous poster hash: 810dc...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, hvis hun var min venninne ville hun sikkert det. For det synes man om sine venninner. Uansett.

Skrevet

Du føler ikke at du er litt usunt opptatt av den dama?

Hvem i hel... bryr seg om hva hun mener om oss??? Virkelig?

Anonymous poster hash: 12a69...998

Skrevet

Jeg tror hun er en dame som tenker hun er bedre enn alle andre. Tror hun selv mener at hun er perfekt. Hun hadde nok ment at jeg burde gått ned 20 kg, selv om jeg bare trenger 5

Anonymous poster hash: ae6c4...e3f

Skrevet

Nei, men det er fordi jeg ikke er spesielt pen. Ja, litt smådvask, men svangerskapet sitter i med 3-4 kg fortsatt, men absolutt ikke uflidd!

Anonymous poster hash: 50745...9e7

Skrevet

Nei, men jeg tror at til og med hun ville se at jeg har utstråling :)

Anonymous poster hash: 7b39e...0df
Skrevet

Tror hun ville tenkt at jeg er sånn midt på treet. Mest fordi jeg er litt småfeit, og alltid går i treningstøy med håret i hestehale! Ikke hennes stil all day long, men hadde jeg vært veltrent og pyntet meg tror jeg nok hun ville syns jeg var over gjennomsnittet! Jeg er langt fra stygg, men heller ikke verdens peneste. Så spørs vel hva hun liker! Noen syns jo jeg er verdens peneste nå også, det vil det alltid være uansett hvordan jeg ser ut! Hvor mange, det er en annen sak. Men det velger jeg å ignorere!

Anonymous poster hash: 87205...75d

Skrevet

Jeg er 162 og veier 48 kilo. Hun ville nok sagt at jeg burde slanke meg.

Anonymous poster hash: 6f985...10c
Skrevet

Hun hadde nok ikke tatt seg bryet med å vurdere meg en gang. Og hun syns sikkert at jeg hadde vært slapp og langt fra så "flink" som henne som både rekker å ta bilde av skoene sine, løpe en tur og være mamma, siden jeg bare har en vanlig, full jobb på et sykehus og tre barn.....

Anonymous poster hash: 9ec67...ace

Skrevet

Fy flate så ufine dere er!

Hun framstår da OVERHODE ikke som en som dømmer andre basert på utseende.

Å være streng og selvkritisk er da slett ikke det samme som å tenke dårlig om alle andre som ikke er lik en selv? Om du ser på omgangskretsen hennes, så har hun en jevnt over blandet vennekrets av helt normale mennesker på alle måter, og hun er nok glad i og takknemlig for hver eneste en av dem.

Jeg selv er opptatt av å ha det ryddig hjemme. Det betyr ikke at jeg tenker dårlig om de som ikke er like ryddig som meg. Just saying!

Jeg syns måten dere slenger ut av dere dritt om denne fruen sier langt mye mer om dere enn hva utseende deres gjør. Overvektig eller ikke, det er jaggu ikke attraktivt å være bitter, dømmende og sur.

Anonymous poster hash: 40eaa...450
Skrevet

Hahahahahaaaaa, hun hadde ikke funnet noe som hu ikke ville ha endret med meg. Med den OCD holdningen hennes hadde hun fått nervøst sammenbrudd av å henge med meg og mitt, så totalt på andre siden av skalaen hennes som jeg er. For henne er jeg nok under katagorien "white trash", men vet du hva, det bryr meg midt der sola aldri skinner! :D flott hun har et tilsynelatende perfekt liv, det har jeg og, med mitt liv.

Anonymous poster hash: 436cb...820

Skrevet

Hvem er FF?

Anonymous poster hash: b6ebd...ef9

Skrevet

Hvem faen bryr seg om det????

Anonymous poster hash: 19b25...33e
Skrevet

Hun hadde nok klødd i hendene etter å få lov til å fikse meg opp litt med litt sminke og klær:-)

Anonymous poster hash: 4a57f...f17
Skrevet

Hun hadde synes jeg var kjempevakker.

Er ikke hunn nusse dusse sååå snill og venn med aaaallle?? :D :D :D :D :D:) :) :) :)

Anonymous poster hash: c0843...c1e

Skrevet

Hun ville nok blitt sjalu fordi jeg er nesten like tynn som henne uten å gjøre noenting for det, barnet mitt er mye penere enn hennes og jeg slipper å stresse med at hus,,klær og alt skal se perfekt ut....haha....

Anonymous poster hash: 68906...5ad

Skrevet

Jeg er ikke særlig pen, har vært lubben siden jeg ble født og er et fjell i forhold til henne både i høyde og bredde.. SÅ nope. Hun hadde nok ikke sett seg råd for og komme med tips en gang....Men hun er ikke alene om det, så no hard feelings.... Jeg har faktisk møtt "make-over" folk som har vært på TV,- og selv ikke der fikk jeg andre tips enn hvordan jeg kan skjule noe jeg har slitt med hele livet og VET og skjule ganske bra. Bortsett fra øyefargen fant  de vel ikke et eneste fysisk trekk jeg burde fremheve.........Slå den! Og vi var flere der, så jeg hørte hva som ble sagt til andre....Kan jo tenke at jeg er sikkert så pen at de trodde jeg ikke behøvde noe selvtillitboots... :hoho:

Bra jeg har en sprudlende personlighet da.. Bortsett fra to drøye uker i mnd med pms......... :kjempesinna: ...

Anonymous poster hash: 23faa...568
Skrevet

Hun hadde blitt misunnelig.

Anonymous poster hash: e0e5c...f48

Skrevet

For en jævlig teit tråd..

Tror jeg må stikke innom denne for å slippe en fis!

Anonymous poster hash: 35c4a...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...