Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Er hjemme alene i helgen og aner ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å gå ut men veninnen min jobber begge nettene nå i helgen, i tillegg har jeg hunden hjemme. Jeg har et par kompiser som mannen ikke kjenner eller vet om. Disse pleier jeg å feste med. Han ene er sammen med veninnen min, men det er det svært få som vet da hun nettopp har avsluttet et forhold. Mannen min kjenner min veninnes x og derfor vet han ikke om den nye kjærsten hennes. Er det helt feil av meg og invitere disse kompisene på besøk når mannen min ikke kjenner dem? Har også naboer som bor tett på her som sikkert ville fått det med seg også. Anonymous poster hash: 7f0f7...8ba
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Neida,det var en lur ide Anonymous poster hash: 0fc75...5e0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Veldig rart å ha kompiser som mannen din ikke vet om... dere har sikkert et åpent og nært forhold da... Anonymous poster hash: 6c1e7...8a8
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Nei, det er på ingen måte noe nært forhold lengre. Vi er bare sammen fordi det er praktisk tror jeg. Eier ikke det fnugg av kjæreste-følelser for han lengre og det gjør jeg heller ikke for disse kompisene mine heller. Men nå løste det seg av seg selv. Eldste sønnen på 20 år fant ut at han og kjærsten skulle være her likevel. Syntes så synd i meg som måtte være alene. Jeg VIL jo være alene jo, men kan jo ikke be de om å dra heller *sukk* Har ikke vært alene hjemme på 12 år nå. Og det var før jeg ble sammen med mannen. Anonymous poster hash: 7f0f7...8ba
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Viss du vil vera åleine, kvifor ville du då invitera kompiser på besøk? Og du ville heller vera ned dei enn med sonen din?? Anonymous poster hash: 721ff...cf3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Du hørtes....spesiell ut... Anonymous poster hash: 615ec...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå