Gå til innhold

Hva regner du som overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 180 høy og veier 72 kg. Har ganske slanke bein og armer, men har for mye rundt magen. Er jo det som er farlig. Jeg prøver å slanke meg, men er ikke så enkelt

Anonymous poster hash: fc38a...2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke overvektig.

For leg er overvektig når du har valker på ryggen og dobbelthake ;)

Anonymous poster hash: 51b5f...e17

Gjest Julia1984
Skrevet

Ser ikke på deg som overvektig. Ser på de som virkelig er store om du skjønner hva jeg mener, eks en på 1.70 som veier tresifret osv

Skrevet

Jeg vil helt klart påstå at du ikke er overvektig!... Jeg er 1,63 og veier det samme som deg.. Jeg regner at jeg er 5 kg for tung. I forhold til BMI og hvordan jeg føler meg.. Du må i hvert fall gå innunder normalvekt!

Anonymous poster hash: aa936...599
Skrevet

Du er jo ikke overvektig, men ikke veldig slank heller, litt frodig kanskje?

Hvordan kiloene er fordelt har jo mye å si for hvordan du ser ut og hvordan du føler deg, den såkalte eplefasongen er vel den mist flatterende. Som de sa på Thrinny og Susanna, med eplefasong sloss magen og puppene om hva som skal stikke lengst ut fremme ;)

Har man smal midje og noen ekstra kilo på rumpa ser man med en gang mye slankere ut, selv om høyden og vekten er helt lik til en med eplefasong.

Anonymous poster hash: 332f5...31d
Skrevet

BMI på over 25 vil si overvektig. Hi høres bare litt dårlig trent ut.

Anonymous poster hash: 6e747...323

Skrevet

Min BMI er 27 nå halvveis i svangerskapet, men tipper jeg var 26 før jeg ble gravid. Så jeg er overvektig, men ser ikke ut som en badeball.. Har håndtak, digre pupper, litt kraftige armer og bein.. Hjelper litt på med timeglassfigur, men flott er jeg ikke. 

Anonymous poster hash: 9dd35...040
Skrevet

Overvekt er jo når man veier mer enn man burde i forhold til høyde. Man må selvfølgelig også se an muskelmassen før man kaller noen overvektig.

Skrevet

bmi over 25 er overvekt ja, men er nok ikke så enklet. Leste en stykke om at john Carew hadde 32 i BMI, så stemmer nok ikke på de med mye muskelmasse.

Anonymous poster hash: d694e...b89
Skrevet

Du er ikke overvektig.

For leg er overvektig når du har valker på ryggen og dobbelthake ;)

Anonymous poster hash: 51b5f...e17

Snufs.. Jeg får faktisk fett på ryggen. De "håndtakene" rett under bh-kanten, og bak på ryggen generelt. HATER det. Men jeg er ikke akkurat tjukk:p

Skrevet

Regner overvektig som BMI over 25 (selvsagt avhengig av muskler- de færreste ville vel si at en bodybuilder er overvektig). BMI over 30- da kaller jeg det tjukk.

Anonymous poster hash: 76b0b...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...