Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Min datter på 6 år spurte min stesønn på 8 år om de skulle ligge i teltet i hagen i natt. For første gang. Hvorpå min samboer og stefar til min datter, sier ved middagsbordet at det bør ikke sønnen bli med på fordi min datter snorker som en gris hver eneste natt. Datteren min ble flau over å være senter for middagens latterkule.. Teit av meg å reagere på det? Anonymous poster hash: 09378...0f3
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Tja, ville ikke kalt det slemt, akkurat, men unødvendig og tankeløst å sette henne i forlegenhet. Anonymous poster hash: 9dded...a0e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Det var kanskje ikke så taktisk, men sikkert ikke vondt ment da.. Anonymous poster hash: 7e7a4...caa
Gjest Julia1984 Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Utrolig lite hyggelig å si til en 6-åring. Hvem gjør sånt?
Himmel og hav Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Det kommer an på hvordan det ble sagt. Om det var med et glimt i øyet, og for å erte litt, så er det greit, om det var sagt i den hensikt å gjøre henne flau og lei seg, så er det slemt.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #6 Skrevet 30. mai 2014 Det kommer an på hvordan det ble sagt. Om det var med et glimt i øyet, og for å erte litt, så er det greit, om det var sagt i den hensikt å gjøre henne flau og lei seg, så er det slemt. Det ble sagt i den mening å få sin sønn til å ikke ville sove i telt sammen med henne. Så ikke for å gjøre henne flau akkurat men synes ikke det var så fint gjort likevel. Anonymous poster hash: 09378...0f3
Love my kidz Skrevet 30. mai 2014 #7 Skrevet 30. mai 2014 Det kommer an på hvordan det ble sagt. Om det var med et glimt i øyet, og for å erte litt, så er det greit, om det var sagt i den hensikt å gjøre henne flau og lei seg, så er det slemt. Det ble sagt i den mening å få sin sønn til å ikke ville sove i telt sammen med henne.Så ikke for å gjøre henne flau akkurat men synes ikke det var så fint gjort likevel. Anonymous poster hash: 09378...0f3 Men hvorfor prøver faren å få sønnen til å ikke ville det da, vil han ikke de skal være sammen? Skjønner ikke helt denne mannen jeg....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Det kommer an på hvordan det ble sagt. Om det var med et glimt i øyet, og for å erte litt, så er det greit, om det var sagt i den hensikt å gjøre henne flau og lei seg, så er det slemt.Det ble sagt i den mening å få sin sønn til å ikke ville sove i telt sammen med henne.Så ikke for å gjøre henne flau akkurat men synes ikke det var så fint gjort likevel. Anonymous poster hash: 09378...0f3 Men hvorfor prøver faren å få sønnen til å ikke ville det da, vil han ikke de skal være sammen? Skjønner ikke helt denne mannen jeg.... Tja, si det..vet ikke helt. Han ser vel for seg at det blir mye styr om de sover i telt sammen og derfor prøvde han å få sønnen til å ikke ville. Han prøvde seg med å si at min datter kunne ligge i telt med lillebroren sin i stedet, som er for liten... Anonymous poster hash: 09378...0f3
Love my kidz Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Det kommer an på hvordan det ble sagt. Om det var med et glimt i øyet, og for å erte litt, så er det greit, om det var sagt i den hensikt å gjøre henne flau og lei seg, så er det slemt.Det ble sagt i den mening å få sin sønn til å ikke ville sove i telt sammen med henne.Så ikke for å gjøre henne flau akkurat men synes ikke det var så fint gjort likevel. Anonymous poster hash: 09378...0f3 Men hvorfor prøver faren å få sønnen til å ikke ville det da, vil han ikke de skal være sammen? Skjønner ikke helt denne mannen jeg.... Tja, si det..vet ikke helt. Han ser vel for seg at det blir mye styr om de sover i telt sammen og derfor prøvde han å få sønnen til å ikke ville. Han prøvde seg med å si at min datter kunne ligge i telt med lillebroren sin i stedet, som er for liten... Anonymous poster hash: 09378...0f3 Å sånn ja da forstår jeg. Sånn som det slår meg da så er han både lat, manipulerende og ekkel Men skjønner jo at det ikke stikker så dypt da, at han ikke er slem. Men du reagerte jo selv, er du som kjenner ham best, og det er virkelig ikke greit å ydmyke noen uansett Endret 30. mai 2014 av Love my kidz
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #10 Skrevet 30. mai 2014 sikkert ikke så hyggelig for henne men det var jo ikke slemt ment av han... min ste far kaller meg "lille monstret" & pleier å si at ingen blir så sint eller sulten som meg.. nå er jeg i midten av 20 åra & har hørt dette daglig siden jeg var 4 & selv om det ikke er noe gøy & litt sårende å høre vet jeg jo at han bare tuller. så lenge han ikke gjør det ofte kommer hun over det Anonymous poster hash: c6b15...4b2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #12 Skrevet 30. mai 2014 Har selv en jente i den alderen. Hun er veldig følsom for tiden og blir lei seg om vi ler av henne uansett årsak. Så det synes jeg var unødvendig. Anonymous poster hash: da6ac...6e9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #13 Skrevet 30. mai 2014 Sikkert ikke slemt ment, men veldig ubetenksomt og dumt. Anonymous poster hash: 35688...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå