Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #1 Skrevet 30. mai 2014 Jeg sprakk i dag. :-( fikk en snus av en kompis. Hadde den inne i 4-5 minutter så angret jeg og kastet den. Kjente ingen effekt av den egentlig. Har jeg ødelagt alt nå og starter på nytt? Vært uten snus i 1 dag og 15 timer. Før denne sprekken. Anonymous poster hash: d2b41...65b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Bare la vær å ta en ny. Trenger ikke snuse videre flere dager bare fordi du "smakte" en Anonymous poster hash: d0355...33d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Bare la vær å ta en ny. Trenger ikke snuse videre flere dager bare fordi du "smakte" en Anonymous poster hash: d0355...33d Nei. Jeg rakk ikke smake en gang. Det jeg tenkte på var om kroppen hadde fått nikotin igjen slik at abstinensene vil bli like ille som de var i går. Det var skikkelig kjipe greier. Skjønner ikke hvorfor jeg ba om å få smake en. :-( Anonymous poster hash: d2b41...65b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Min erfaring er at det blir tøffeste om noen uker. For meg ble det sånn at jeg var litt kjepphøy, det hadde jo gått så greit.. Dessverre kom nikotinmonsteret og tok meg etter ett år, helt hull i hue! På slutta.no kan det være fint å få støtte på forumet lykke til, jeg heier på deg! Anonymous poster hash: d0355...33d
Fandens Oldemor Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Neida, alt er ikke ødelagt. Det blir en periode nå der det utvilsomt blir litt kjipt. Etterpå kommer resten av livet, der det utvilsomt er helt herlig å slippe å være avhengig av noe. Og du kommer til å være glad for det hver eneste dag! Hver gang du ser noen snuse, kommer du til å prise deg lykkelig for at det ikke er deg lenger. Jeg var nikotinavhengig i 17 år. Har prøvd mange ganger å slutte, men i ettertid ser jeg at det bare var halvhjertet. Da jeg endelig klarte det, ble jeg forbløffet over hvor lite som skulle til. Man velger bare. Så lenge man hele tiden velger èn dag til uten, og èn dag til uten, så går det plutselig over. MYE raskere enn hva jeg hadde trodd. Tenk alle gangene jeg var så nært, men gav opp. Stå på, du klarer det hvis du vil! Bare velg at du skal slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå